BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg sendte søknad etter stipend for en uke sida, men har enda ikke fått svar Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er vel rundt 3 ukers behandlingstid hos Lånekassen, ihvertfall etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Er vel rundt 3 ukers behandlingstid hos Lånekassen, ihvertfall etter mine erfaringer. 9315040[/snapback] Phew, okay, takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Vet du hva som hadde vært en god emnetittel? "Stipend". Men det GIKK IKKE. Så da la jeg til t orandom ord for å få laga tråden. Idiotisk regel. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 "Når får man svar på stippend?" "Jeg har ikke fått svar på stippendsøknad enda" "Hvor lang behandlingstid er det på stippendsøknad" Det er ikke værre enn det høres ut som Som Zeph sier så skal emnetittel skal forklare litt av problemet ditt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 BeFs har brilliant mye helt rett i sin sko! Ellers så må du nok vende deg til at Lånekassen er treige, og når du skal lage en tråd om det, ikek kall den "Lånekassen hmm hmm" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå