Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hyundai Coupe 97mod, diagnoserings plugg

Tho®¿

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Antar du mener den under rattet. denne kan du avlese feilkoder fra motorstyringen med. Alt du trenger er en ledningsbit og sette den mellom klemme 15 og jord, feilkodene vises ved hjelp av bilnk i motorlampa når tenning slås på

Lenke til kommentar
Antar du mener den under rattet. denne kan du avlese feilkoder fra motorstyringen med. Alt du trenger er en ledningsbit og sette den mellom klemme 15 og jord, feilkodene vises ved hjelp av bilnk i motorlampa når tenning slås på

9317190[/snapback]

Det er den som sitter rett under rattet ja, er det alt jeg kan gjøre med den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Er det ikke en standard ODBII kontakt? I så tilfelle er det vel bare å fa tak i en slik... ?

9324586[/snapback]

Hvorfor kjøpe en slik når man kommer like langt med en ledningsbit? Men den der kan man kun avlese feilkoder, utstyr for å teste og se hverenkelt komponents verdier koster flesk, da mener jeg en slik som DENNE

Lenke til kommentar

Har prøvd WOW`en til wurth en del... er akkurat det samme som mekotech til mekonomen! helt identisk.. ikke noe negativt og si om det, funker fint.

Vi bruker noe som heter texa på jobben... helt genialt det og!

På snap drive brukte vi technomotor... den var bare ræv.

Når jeg jobba på nissan var diagnose verktøyet ur gammalt og aldri brukt... fikk meg en god latter når jeg skulle bruke det :D alle sto bare og så rart på meg :!:

Bosch sin tester tar rotta på alle! koster vel 200 000,- + mnd avgift :roll:

Tror ikke det er obd på en så "gammal" japse. Ikke alle diagnose verktøy som leveres med overgang til hyundai eller.. bruk ledningstumpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...