Tho®¿ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei har en 97mod Hyundai Coupe, 1,6l. Fant i dag diagnoserings pluggen, og jeg lurte på om det var noen mulighet for meg å koble meg innpå den? Og evt hva som trengs for å gjøre det? Mvh Thor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Antar du mener den under rattet. denne kan du avlese feilkoder fra motorstyringen med. Alt du trenger er en ledningsbit og sette den mellom klemme 15 og jord, feilkodene vises ved hjelp av bilnk i motorlampa når tenning slås på Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Antar du mener den under rattet. denne kan du avlese feilkoder fra motorstyringen med. Alt du trenger er en ledningsbit og sette den mellom klemme 15 og jord, feilkodene vises ved hjelp av bilnk i motorlampa når tenning slås på 9317190[/snapback] Det er den som sitter rett under rattet ja, er det alt jeg kan gjøre med den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 På ett verksted kan man teste hver motorføler via denne. hva mer hadde du forestillt deg? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 På ett verksted kan man teste hver motorføler via denne. hva mer hadde du forestillt deg? 9323867[/snapback] mer sånn du kobler opp mot en pc, og et program som sier om noe er galt og slikt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er jo akkurat det verkstedene kan. Dette utstyret kjøper ikke folk flest, ikke billig Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det ikke en standard ODBII kontakt? I så tilfelle er det vel bare å fa tak i en slik... ? Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 20. august 2007 Forfatter Del Skrevet 20. august 2007 Er det ikke en standard ODBII kontakt? I så tilfelle er det vel bare å fa tak i en slik... ? 9324586[/snapback] kan ta et lite bilde av den i morra, ligner i grunn på en slik kontakt ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Er det ikke en standard ODBII kontakt? I så tilfelle er det vel bare å fa tak i en slik... ? 9324586[/snapback] Hvorfor kjøpe en slik når man kommer like langt med en ledningsbit? Men den der kan man kun avlese feilkoder, utstyr for å teste og se hverenkelt komponents verdier koster flesk, da mener jeg en slik som DENNE Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Mulig det, men trodde en del av disse håndholdte faktisk ga ganske mye informasjon. En del av dem kan du koble opp mot PC også. Mulig det var en litt kjip modell jeg linka til, men jeg har aldri brukt det, så jeg har egentlig ikke peiling Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Har prøvd WOW`en til wurth en del... er akkurat det samme som mekotech til mekonomen! helt identisk.. ikke noe negativt og si om det, funker fint. Vi bruker noe som heter texa på jobben... helt genialt det og! På snap drive brukte vi technomotor... den var bare ræv. Når jeg jobba på nissan var diagnose verktøyet ur gammalt og aldri brukt... fikk meg en god latter når jeg skulle bruke det alle sto bare og så rart på meg :!: Bosch sin tester tar rotta på alle! koster vel 200 000,- + mnd avgift Tror ikke det er obd på en så "gammal" japse. Ikke alle diagnose verktøy som leveres med overgang til hyundai eller.. bruk ledningstumpen! Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Her er et bilde av den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå