BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Begynner på videregående, studiespessialisering, i morra, og er litt usikker på hva jeg skal ha med Trenger jeg ta med sekk? Jeg vil IKKE være den eneste som kommer drassende med en sekk for og si det sånn... Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hva har det å si da? Ta med deg ei notatblokk og noe å skrive med, evnt en PDA. Det blir sjeldent mye arbeid som blir gjort på første skoledag, men man får som regel mye informasjon. Kan være greit å notere mye av dette ned. I tillegg kan det være greit å ta med bilde av seg selv(passbilde) i tilfelle de trenger det, penger til mat eller matpakke, identifikasjon og godt humør. Lykke til Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Man gjøre ingenting, man bare maser med folk man ikke har sett på en stund. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Som nevnt allerede skjer det fint lite første dagen. Man får vel litt generell info om skolen, møte klassen, hilse på noen lærere osv. Ellers får man nok utdelt en del papirer, men ikke i noe veldige mengder. Tror egentlig ikke at man trenger sekk... Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tror jeg følger Stian sitt råd jeg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg satser på at jeg ikke trenger sekk. Så jeg tar med meg så mye som ikke noe. ..Utenom litt penger samt et bilde om det trengs til skolebuss billett greie Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tror forresten at jeg også tar en penn med i lomma, kan være greit å ha :!: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) I morgen tar jeg med meg ... Meg selv. Den informasjonen man får vite på skolen får man vite ca. 100 ganger den første uka. Og man får utdelt en del papirer der det meste står uansett. Passbilde kan kanskje være lurt, men ikke vær en særing som går rundt med bildet sitt i en stor konvolutt, bær bildet diskret, sånn i tilfelle dere ikke trenger. At man trenger legitimasjon på skolen synes jeg hørtes litt sært ut, men det skal man bestandig ha med seg uansett hvis man har. Edit: Penn i lomma, joda, da blir du han som hadde en knust penn i lomma første dagen på skolen. Pass på å ikke sitt ihjel penna. Endret 19. august 2007 av BeFs Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Edit: Penn i lomma, joda, da blir du han som hadde en knust penn i lomma første dagen på skolen. Pass på å ikke sitt ihjel penna. 9315081[/snapback] Høh? Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ikke i baklomma da har ofte hatt med en liten penn i lomma, uten å ha knust den Lenke til kommentar
Warz Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Skjønner ikke at det kan være særlig stress å ta med sekk.... jeg bruker bare en lett og enkel sekk på sånne dager... Så slipper jeg å bære rundt på alt, men det har jo ikke mye å si Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Seriøst, legitimasjon? 9315252[/snapback] Har aldri hatt bruk for dette selv. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Seriøst, legitimasjon? 9315252[/snapback] Muligens flere trenger det til f.eks bussen til skolen første dagen Slik at dem slipper å betale voksenbillett. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Trenger jeg ta med sekk? Jeg vil IKKE være den eneste som kommer drassende med en sekk for og si det sånn... Haha, dette er det dummeste jeg har hørt noen sinne. Dette er videregående - det er ikke lenger nødvendig å være som alle andre, det er ikke flaut å skille seg ut. På barneskolen var det allment akseptert at man skulle gå i merkeklær og være kul, men ikke nå lenger. Lenke til kommentar
chop Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Drar med en kulepenn i lomma ellerno, jeg. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg hadde ikke med meg noe den første uken. Det gikk greit. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har alltid med sekk jeg. Har en liten kosesekk som jeg bruker på dager med lite fag osv. Det er en knøttliten sekk som jeg fikk for deltagelse i en fotballskole for 10 år siden, men nok om det. Der kan jeg putte all informasjon og lignende som jeg måtte motta. Enormt kjekk. Dessuten har jeg med penalhus og noe til å notere på. Anbefales, selv om jeg synes det er ganske corny å drasse med seg den store sekken til ingen nytte! Lenke til kommentar
Nikky Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Begynner også på Videregående i morra, noen som kan svare meg om man burde kjøpe bøkene med en gang? Når begynner den "vanlige# undervisninga? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Begynner også på Videregående i morra, noen som kan svare meg om man burde kjøpe bøkene med en gang? Når begynner den "vanlige# undervisninga? 9318143[/snapback] Kjøp asap. Er lurt å få tak i brukt, og de går som regel først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå