Gjest Guest Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Å sleike rottefitte er det deiligste jeg vet om, er det unormalt? Døde rotter som ikke stritter imot er som julaften for meg Er jeg unormal? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) "I norma'l m1 (fra fr, av II *normal) 1 det alminnelige, det gjennomsnittlige temperaturen er litt under n-en 2 som har fulle åndsevner, tilregnelig han er ikke helt n-" Så, ja. Endret 19. august 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har veldig på følelsen at det er en liten ung gutt som synes det er morsomt å lage tråder med anonym bruker og spørre slik spørsmål. Men jeg skal svare på det egentlige spørsmålet: Du er unormal for å lage slik tråd og synes det er morsomt. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Skjønner ikke at dette kan oppleves som arti egentli. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, det er helt normalt å gå etter noe\ noen som man iallfall har en sjangse på. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hahaha, det er sikkert ikke særlig vanlig. Og høres ekkelt ut. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har vanskelig for å tro at dette er noe annet enn trolling og velger å stenge tråden. Send en epost til [email protected] eller en PM til meg eller en annen moderator med en registrert bruker dersom du vil argumentere for gjennåpning av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg