Gissan Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Heihei! Hvordan fungerte dette da? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Stilig grafisk effekt, men bildet passer nok best på veggen til ikke-røykere. Siden jeg ikke er en av dem, så ber ikke jeg om noen stor kopi. Som grafisk kunst basert på foto er bildet effektivt og ganske stilig, men som fotografi blir det altfor high-key for meg. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Joe Camel var innom og så på bildet, ha ha ha. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Stilig grafisk effekt, men bildet passer nok best på veggen til ikke-røykere. Siden jeg ikke er en av dem, så ber ikke jeg om noen stor kopi.Som grafisk kunst basert på foto er bildet effektivt og ganske stilig, men som fotografi blir det altfor high-key for meg. 9314854[/snapback] Takk for fin og rask kommentar. Joda, og meningen var å skape et ganske kunstnerisk preg. Red.: Ellers kan jeg legge til at bildet er tatt med f/6.3 og lukkertid 0,8s. 113mm. ISO 100 - RAW. 350D og 70-200/4. Legger også ved en versjon til. Synes det ble litt stiligere. Endringen ser dere vel? Endret 19. august 2007 av Gissan Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Legg en ramme på bildet. I stor versjon kan man ikke se hvor bildet starter og slutter, for å si det slik. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Legg en ramme på bildet. I stor versjon kan man ikke se hvor bildet starter og slutter, for å si det slik. 9315026[/snapback] Hehe.. Forresten, når du nevner det, er det én av de tingene jeg er mest fornøyd med. Nettopp den utbrente bakgrunnen.. Versjon med ramme kommer nå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nå ble det bedre å vurdere komposisjon. Har forøvrig ingenting å tilføye til min kritikk. Har ikke JoeCamel noe å si, eller er Kent for mildt for ham? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er hverken Kent eller Camel du har røyka når du fant på dette.. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Det er hverken Kent eller Camel du har røyka når du fant på dette.. 9315209[/snapback] Det har du i og for seg rett i, jeg røkte Petterøes 3, mørk blå https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=122683 Edit: Han var faktisk innom to ganger og kikket på bildet. Endret 19. august 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tenkte egentlig helst på Gissan, men man skal ikke se bort fra at du innimellom kan mistenkes for å ha røkt litt sterk Petterøes.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Og her kommer enda ett.. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Glimrende..! Tittel: "Godly high on earthly good"?! Den svarte.. ehm.. "tingen" til venstre ødela litt av flyten på "glorien". Forøvrig er jo en pakke sigaretter egentlig ikke noe spennende motiv, ei heller her. M.a.o. belysningen og effekten hadde kanskj gjort seg utrolig bra til andre ting.. æhm, f.eks. nakne "greier" - eller noe. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Glimrende..! Tittel: "Godly high on earthly good"?! Den svarte.. ehm.. "tingen" til venstre ødela litt av flyten på "glorien". Forøvrig er jo en pakke sigaretter egentlig ikke noe spennende motiv, ei heller her. M.a.o. belysningen og effekten hadde kanskj gjort seg utrolig bra til andre ting.. æhm, f.eks. nakne "greier" - eller noe. 9316005[/snapback] Ja, ser det nå.. Noen som kunne tenkt seg å prøve å tette "hullet"? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har ikke JoeCamel noe å si, eller er Kent for mildt for ham? 9315124[/snapback] Hvorfor nevner du meg, og nei kent er ikke for mildt for meg. fint bilde Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Likte best den utgava med ramme rundt. Det gav meir dybde i bildet, men eg savner ein ting i bildet ditt.. Og det er at luka på røykpakka er bein, sånn at den svarte kanten til venstre på pakken er bein. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har ikke JoeCamel noe å si, eller er Kent for mildt for ham? 9315124[/snapback] Hvorfor nevner du meg, og nei kent er ikke for mildt for meg. fint bilde 9316487[/snapback] Lurer du virkelig på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå