PMnormal Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Her er et nytt bidrag fra Petersplassen i Vatikanet. Det er en fin fontene som jeg i fjor vinter hadde et bilde av på Bildekritikken, men denne gang med et annet utsnitt. Likte mitt forrige bilde veldig godt, så det ble en utfordring å lage noe nytt med samme motiv. Er ganske fornøyd med denne versjonen også. Kjørte relativt høy iso på de fleste bildene fra Vatikanet denne gang, fordi man ender fort opp i et skyggeparti. Husket derfor ikke altid å redusere iso, men 400 er ikke så altfor ille. Bildet er tatt med Sigmazoomen på 50mm og f/11. Lukkertiden ble 1/640s med denne kombinasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Morsom, og spesielt utsnitt av et veldig kjent sted. Når jeg tittet nærmere på det så synes jeg det har et slags tredimensjonalt uttrykk. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 hmm, jeg vet ikke helt, eneste jeg kan tenke på er å se hvordan den fontenen ser ut på toppen, jeg dør etter å se det ^^ Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 hmm, jeg vet ikke helt, eneste jeg kan tenke på er å se hvordan den fontenen ser ut på toppen, jeg dør etter å se det ^^ 9314876[/snapback] Du får sjekke ut bildet fra slutten av mars i fjor, så får du se det. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gidder du å linke til det? Jeg brukte litt sterke ord ^^ Toppen av fontenen er ikke verdt tid brukt på å lete igjennom halve bildekritikk forumet :!: Men poenget mitt var nok at akkuratt det er forstyrrende, at toppen ikke er synelig, bunnen av toppen stenger liksom bildet inn. heh, det ble litt rart :!: . Men håper du forstår Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=+petersplassen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gidder du å linke til det? Jeg brukte litt sterke ord ^^ Toppen av fontenen er ikke verdt tid brukt på å lete igjennom halve bildekritikk forumet :!: Men poenget mitt var nok at akkuratt det er forstyrrende, at toppen ikke er synelig, bunnen av toppen stenger liksom bildet inn. heh, det ble litt rart :!: . Men håper du forstår 9314933[/snapback] I første øyeblikk var motivet forvirrende, men i andre omgang tvang det øyet til å legge merke til andre viktige detaljer i bildet. forsøkte bildet som bakgrunn på skrivebordet, og tror jeg beholder det en stund til. Takk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 You're welcome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå