Jdronnen Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Noen her som kan si meg HELT SIKKERT om SILENT TWIN passer på mitt hovedkort ? Hovedkorttype: MSI k7t266-pro DDR (aka 6380) Passer da denne vifta til det hovekortet ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTST1 Takker for alle svar ! 8) 8) [/url] Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har du socket A hovedkort skal den passe... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Har du socket A hovedkort skal den passe... Det er f, det er e, det er i, det er l. det er feil, det er feil, det er feil Det er noen MSi kort den ikke passer på. ikke sikker på hvem, men mener det sto på microplex sine sider. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Var jeg ikke klar over, men takk for rettelsen Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Ja, har Socket A hovedkort.. osv.. Men der er noen mål. som står på linken (som står på øverste emne) Og derfor lurer jeg på om der er PLASS ?? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Står vel mål på produsentes side om hva slags viftemål du må ha, eller kanskje i brukermanualen som fulgte med hovedkortet. Lenke til kommentar
WyZarD Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 nesten litt utrolig men jeg lurer på akkurat det samme, samme hovedkort og samme vifte.. er lei av å høre vifta.. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg kjøpte Thermaltake Volcano 9 (ikke at det har noe med dette og gjøre), men nå er det 2 klokker på rommet som tikker og plager meg Hadde endelig blitt vant til vifta... Lenke til kommentar
Kavroom Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja, kjøleren passer men den klarer ikke å rapportere turtallet. Med mindre du får med de nye viftene fra Microplex. Har selv MSI 6380 (v1) og bruker Silent Twin. Holder T-Bird 1400@1533 kjølig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå