T-Bear91 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Saints Row eller Dead Rising. To glimrende spill som varer en stund. 9315059[/snapback] enig. Oblivion er et ganske bra spill også Lenke til kommentar
veluci Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 ja det er 360 spill eg skal ha... har en pc.. men det er en MAC så kan ikke spille noe særli på den.. så det er utelukka Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du kan jo kikke rundt i diverse Spaceworld-, Elkjøp- og Expert-butikker og se om noen av dem har lagt ut BioShock for salg. Hvis ikke kan du kanskje forhøre deg med selgeren om det er mulig å gjøre et unntak for deg. Situasjonen din (jobber på båt, sjelden på land) er jo ganske sympatisk, så om du får forklart den, skal du ikke se bort i fra at du kan ende opp med BioShock litt før alle andre. For det spillet er nok perfekt til deg. Bortsett fra at det er et fullblods singleplayer spill, er også settingen ekstra spennende om man spiller det til havs (enten det eller sabla skremmende). Lenke til kommentar
veluci Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 hører att bioshock skal vere ganske bra:P hehe... personli har eg ikke lest så mye om det.. eneste eg vet er att det er ett skytespill Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Eneste skumle på havet: Havdraugen Vg har jo blant annet anmeldt BioShock til å være revolusjonerende innen sjangeren. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Du kan jo kikke rundt i diverse Spaceworld-, Elkjøp- og Expert-butikker og se om noen av dem har lagt ut BioShock for salg. Spaceworld bør han holde seg langt unna. Spillet vil sikkert koste 699,- kroner, mens elkjøp f.eks tar 499,-. Var på en shoppingrunde på lørdag og var innom både elkjøp og spaceworld. Gears of War kostet 299,- på elkjøp og fantastiske 699,- på spaceworld Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, men Spaceworld er kjente for å legge ut spill til salgs lenge før release-datoen. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Du kan jo kikke rundt i diverse Spaceworld-, Elkjøp- og Expert-butikker og se om noen av dem har lagt ut BioShock for salg. Spaceworld bør han holde seg langt unna. Spillet vil sikkert koste 699,- kroner, mens elkjøp f.eks tar 499,-. Var på en shoppingrunde på lørdag og var innom både elkjøp og spaceworld. Gears of War kostet 299,- på elkjøp og fantastiske 699,- på spaceworld 9316422[/snapback] haha det har jeg sett mange eksempler på når jeg har vært ute i butikker å titta :!: det er faen meg 300 kr forskjell! Endret 19. august 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå