Gå til innhold

skal kjøpe meg ett spill i mårra... hjelp:P

veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo kikke rundt i diverse Spaceworld-, Elkjøp- og Expert-butikker og se om noen av dem har lagt ut BioShock for salg. Hvis ikke kan du kanskje forhøre deg med selgeren om det er mulig å gjøre et unntak for deg. Situasjonen din (jobber på båt, sjelden på land) er jo ganske sympatisk, så om du får forklart den, skal du ikke se bort i fra at du kan ende opp med BioShock litt før alle andre. For det spillet er nok perfekt til deg. Bortsett fra at det er et fullblods singleplayer spill, er også settingen ekstra spennende om man spiller det til havs (enten det eller sabla skremmende).

Lenke til kommentar

Du kan jo kikke rundt i diverse Spaceworld-, Elkjøp- og Expert-butikker og se om noen av dem har lagt ut BioShock for salg.

Spaceworld bør han holde seg langt unna. Spillet vil sikkert koste 699,- kroner, mens elkjøp f.eks tar 499,-. Var på en shoppingrunde på lørdag og var innom både elkjøp og spaceworld. Gears of War kostet 299,- på elkjøp og fantastiske 699,- på spaceworld :thumbdown:

Lenke til kommentar

Du kan jo kikke rundt i diverse Spaceworld-, Elkjøp- og Expert-butikker og se om noen av dem har lagt ut BioShock for salg.

Spaceworld bør han holde seg langt unna. Spillet vil sikkert koste 699,- kroner, mens elkjøp f.eks tar 499,-. Var på en shoppingrunde på lørdag og var innom både elkjøp og spaceworld. Gears of War kostet 299,- på elkjøp og fantastiske 699,- på spaceworld :thumbdown:

9316422[/snapback]

haha det har jeg sett mange eksempler på når jeg har vært ute i butikker å titta :!: det er faen meg 300 kr forskjell!

Endret av BloodSpiller
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...