Frozenbee Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei, jeg har nettop kjøpt et ekstra skjermkort for å benytte meg av SLI modus, og få bedre oppløsning. Jeg fulgte manualen som kom med hovedkortet når jeg kjøpte PC'en. Problemet er nå at PC'en ikke finner det andre kortet det gamle virker akkuratt som før. Noen som har noen ide på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei! På mitt hovedkort med 650i SLi chipsett der der en liten brikke du må snu på for å aktivere SLi. På mitt hk ligger den under den øverste PCI-E slotten, på ene siden står der SINGLE GPU og på den andre står der DUAL GPU (eller noe i den dur). Det ser ut som en liten minnebrikke med kontaktslotter i begge ender. Har du snudd den brikken? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvilken hw har du? Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du må kanskje aktivere SLI på nvidia sitt kontrollpanel, eller som sakt tidligere, du snur den ene brikken som er der som Skjermkorte står i på hovedkorte, jeg gjorde dette med mitt, og dette funker fortsatt., og jeg kjører med 2x XFX XXX GeForce 8800gtx Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Du har husket SLI broen? Lenke til kommentar
Frozenbee Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 hadde gjort allt som dere har skrevet, men det hjelp ikke. fikk det likevel til å fungere, etter at jeg byttet plass på kortene, så fant maskinen begge, skjønner ikke hvorfor, men takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå