Gå til innhold

Leter etter billig 24" som støtter pivot

Hansiii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en 24" skjerm med HDCP og som støtter pivot. Helst i samme prisklasse som Samsung 245B (4500 kroner), gjør ikke noe om det er en model som ikke er lansert ennå, kan gjerne vente.

9314457[/snapback]

Da bør du selvsagt Velge Samsung 245B. Selv om det står den ikke støtter Pivot, så gjør den det, ihvertfall ifølge han som har levert inn en anmeldelse på produktet i Prisguid'en, du må bare fjerne en skrue.

Men uansett, hva skal du med Privot?

Kanskje den mest oppskryte funksjonen, nå fortia.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en 24" skjerm med HDCP og som støtter pivot. Helst i samme prisklasse som Samsung 245B (4500 kroner), gjør ikke noe om det er en model som ikke er lansert ennå, kan gjerne vente.

9314457[/snapback]

Da bør du selvsagt Velge Samsung 245B. Selv om det står den ikke støtter Pivot, så gjør den det, ihvertfall ifølge han som har levert inn en anmeldelse på produktet i Prisguid'en, du må bare fjerne en skrue.

Men uansett, hva skal du med Privot?

Kanskje den mest oppskryte funksjonen, nå fortia.

9314544[/snapback]

Jeg så det i en anmeldelse, men skjermen var visstnok ikke egnet til å brukes vertikalt. Det er sjeldent jeg bytter skjerm så jeg tenkte det var greit å finne en som hadde de fleste funksjoner når jeg først skulle kjøpe en ny, det er egentlig den største grunnen til at jeg vil ha pivot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...