Hansforum Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Fikk høre om en som hadde kjøpt seg vekkerklokke som når tiden var inne så startet en propell og klokken fløy opp og landet ett eller annet sted ute i rommet og startet å lage lyd, dermed måtte du stå opp og prøve å finne denne, for å skru av alarmen. Perfekt for den som ikke helt klarer å stå opp om morgenen? 1. Noen som har hørt om denne og vet hva den heter? 2. Andre som har kule vekkerklokker? Endret 19. august 2007 av Hansforum Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Denne du tenker på? Denne er også ganske kul! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Denne du tenker på? Denne er også ganske kul! 9314445[/snapback] Så jævli genialt. Må nesten skaffe meg en av de. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tipper jeg våkner før den propellen fyker av gårde. Men uansett, passer sikkert perfekt for meg, da jeg pleier å forsåve meg når jeg skal ut med avisen om morningen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg tipper jeg våkner før den propellen fyker av gårde. 9314938[/snapback] Da kjøper du bare den som kjører av gårde . Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Ja det var den, utrolig tøff. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Tipper jeg hadde sparket driten ut av vinduet første morgen. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 2. Andre som har kule vekkerklokker? Har på markedet i Kabul selger dem små rosa plast moskeer som skråler bønnemusikk! en av disse skal jeg så absolutt bruke som vekkeklokke. Men det er fare for at den får kort levetid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå