christian1986 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Har nå satt opp en maskin med Windows Server 2003. Har lagt inn IIS(nyeste), og satt opp en ny side. Men, uansett hva jeg har prøvd så får jeg ikke tilgang til siden. Får blant annet denne feilmelingen: "The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. ..." Noen som har peiling på hva jeg kan ha gjort feil? Og ja, glemte det neste, det ligger absolutt filer som index.php, default.htm, index.html i mappen. Har prøvd å plassere alle der.. Blir superglad for hjelp Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er ikke noen kløpper på IIS men får du feilmeldingen når du skriver localhost i nettleser? Servicen IIS og de tjenestene den trenger er startet ? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Er ikke noen kløpper på IIS men får du feilmeldingen når du skriver localhost i nettleser?Servicen IIS og de tjenestene den trenger er startet ? 9314383[/snapback] Jada, er da det kommer opp(eller, da også). Har sjekket at siden står på "running".. Flere? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Er ikke noen kløpper på IIS men får du feilmeldingen når du skriver localhost i nettleser?Servicen IIS og de tjenestene den trenger er startet ? 9314383[/snapback] Jada, er da det kommer opp(eller, da også). Har sjekket at siden står på "running".. Flere? 9314447[/snapback] Av en eller annen grunn vriket det nå, men klarer fremdeles ikke lese phpfiler.. Får nå feilmeldingen: "CGI Timeout The specified CGI application exceeded the allowed time for processing. The server has deleted the process." Mener jeg har fått til å legge til phptillegget.. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå