Landkrabben Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Håper dere kan hjelpe meg med dette her : Har nettopp instalert windows XP, men etter denne installasjonen fungerer ikke lydkortet. Har funnet ut kansje dette skylder att jeg mangler Hovedkort driverne, jeg har har søkt på internett etter disse filene men uten positivt resultat. Håper kansje dere kan hjelpe meg Hovedkortet heter AMD Athlon XP - type: A7 nbx-e Takker for svar Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Det er prosessoren kortet kan bruke. Finn navnet på kortet, så kanskje vi kan hjelpe. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Det er prosessoren kortet kan bruke. Finn navnet på kortet, så kanskje vi kan hjelpe. 9314394[/snapback] Ok, jeg er ikke så flink til dette men hjelper det om jeg skriver at det heter, ASUS - AMD Athlon ™ XP ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) ASUS(Firmaet som lager hovedkortet) - AMD(firmaet som lager prosessoren) Athlon ™ XP(Type/modell på prosessor som hovedkortet bruker.) Ta en titt på selve kortet, og se om du finner navnet under Motherboard->SocketA(462) her Endret 19. august 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 ASUS(Firmaet som lager hovedkortet) - AMD(firmaet som lager prosessoren) Athlon ™ XP(Type/modell på prosessor som hovedkortet bruker.) 9318242[/snapback] Han har faktisk skrevet hvilket hovedkort han har... A7 nbx-e (nederst i første post, bare litt dårlig formulert). Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Så ikke at det var A7N8X-E. Jeg får ikke linket direkte, men du finner det nok på siden jeg linket til tidligere. Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Prøv her... Mye til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 (endret) Prøv her... Mye til ditt hovedkort. 9318372[/snapback] Hei igjen, takker for svar Men jeg skrev A7NBX-E og ikke A7N8X-E, eller er disse to like? Endret 21. august 2007 av Landkrabben Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 NBX eksisterer ikke. Du har nok tatt feil av 8-tallet Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 NBX eksisterer ikke. Du har nok tatt feil av 8-tallet 9328657[/snapback] Ja beklager, gjorde visst det.. Takk for god hjelp folkens, fikk fikset problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå