Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt enda en 750GB harddisk. Bestilte en til nylig.

Uheldigvis har PC-en min oppført seg veldig merkelig de siste dagene :( Får feilmeldinger og den "hakker" litt inn i mellom.

Og enda verre er at når jeg kom hjem fra jobb i dag, så var den ene harddisken min som har alt av musikk og dokumenter på blitt mongo. Selve kontakten der S-ata-ledningen går i, var blitt herpet pga et rykk fra min side, så håper jeg får kontakt i den igjen, slik at jeg kan overføre alt til en annen harddisk. Typisk at slike ting som dette skjer rett før TG. Blir mye å gjøre i morgen. Må få orden på dataen, demontere hyllen, pakke, og når jeg kommer til TG må jeg sikkert fortsette å stresse med dataen.

Uff...

Lenke til kommentar
Noen andre som skal selge noe på TG?

Abit Fatal1ty FP-IN9 SLI (Intel 775-hovedkort) - 500,-

Jeg skal selge en del der ja :D

Men, det hovedkortet, er det støtte for 45nm?

Vannkjøling:

AC "aquastream" vannpumpe, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=A...I&mcat=c267

kontrolleenhet som monteres i 3½ brønn følger med

MIST vanntank, Plexi, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...2&mcat=c267

MIST radiator, Extreme, http://www.microplex.no/product.aspx?pid=M...0&mcat=c265

Dette kommer på 1650 kr nytt, er kun testet. Selges for 1000 kr eller bud på TG.

Saitek P990 Dual Analog Pad, 200 kr.

Harddisk, 80GB IDE. Bud.

CD-Leser IDE. Bud.

300W strømforsyning. Bud.

Fujitsu Simens tastatur. Bud.

Gleder meg, er morro å selge og kjøpe ting på "Kjøp og Salg, TG" på iRC :D

EDIT: Glemte noe.

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Hva med han?

Morsomt å se at han sitter og spiller CS :D Gleder meg sykt til TG altså! :)

Temmelig bra det webcammet også, sitter hjemme med 10Mbit, og streamer 3Mbit cammet helt smooth. Fett å se hva som skjer der nå, realtime! :D

Forresten, var og kjøpte inn litt godsaker til TG i sta!:

4x 1.5l Coca Cola

1.336kg godis

1 pakke med sjokolade cookies

SUM: 115 kr hos Lidl :D

Lenke til kommentar
Noen andre som skal selge noe på TG?

Abit Fatal1ty FP-IN9 SLI (Intel 775-hovedkort) - 500,-

Jeg skal selge en del der ja :D

Men, det hovedkortet, er det støtte for 45nm?

Står mer om det her: http://www.abit.com.tw/cpu-support-list/mb..._fp-in9-sli.htm

Har forøvrig alt i komplett pakke, litt usikker på alt av satakabler \ etc, men kan nok få komplementert den helt, dvs innpakning, kvittering etc etc. :)

Lenke til kommentar
Bare jeg som skal handle mat/godteri på TG? :p

Noen som vet om Vikinskipet Hotel har sånn Taco buffét i år også? :D Var kjempe godt i fjor hvertfall :) Noen andre steder dere har å anbefale å spise i løpet av TG? Testet en pizza sjappe litt inn i byen der for et par år siden, var helt greit.

EDIT: Mompen:

Den lista var litt utdatert. Updated in Jan 2oo8. 45nm kom etter det(nettopp kommet ut). Har også hørt at man nå opp i 750i fra nVidia for å få støtte for 45nm. Er ikke sikker på dette enda, men jeg kan jo kontakte deg hvis jeg finner ut noe, og får lyst på hovedkortet ditt ;)

God natt! :D

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
P5K-serien som kom ut for snart ett år siden støtter 45nm, så det å si at en oppdatering i januar 08 er gammel blir litt drøyt :p

En liste over CPU'er hovedkortet støtter, som kom ut i Januar, inneholder ikke informasjon om hovedkortet støtter E8000 CPU'ene, når det kom ut i Februar/Mars? Så, den lista hjelper ikke meg for å vite om 45nm er supported.

Lenke til kommentar
P5K-serien som kom ut for snart ett år siden støtter 45nm, så det å si at en oppdatering i januar 08 er gammel blir litt drøyt :p

En liste over CPU'er hovedkortet støtter, som kom ut i Januar, inneholder ikke informasjon om hovedkortet støtter E8000 CPU'ene, når det kom ut i Februar/Mars? Så, den lista hjelper ikke meg for å vite om 45nm er supported.

Selv om den ble skrevet i januar burde den inneholdt informasjon om kortet støtter 45nm eller ikke. Men hvis det ikke står der, så må du vel få sjekket andre plasser ja :)

Når man bestiller fra Netshop, så velger man The Gathering som fraktemåte, og leveringsadressen skal være til mitt hus? Regner med pakken blir tatt med til TG da, og ikke sendt hjem til hvor jeg bor til daglig?

Lenke til kommentar
Når man bestiller fra Netshop, så velger man The Gathering som fraktemåte, og leveringsadressen skal være til mitt hus? Regner med pakken blir tatt med til TG da, og ikke sendt hjem til hvor jeg bor til daglig?

Jeg endret ikke noe på adressen min når jeg bestilte vertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...