Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, nydelig at det ikke tar så alt for lang tid om man er der like før 9.

Fatter'n som skal kjøre meg er alltid tidlig oppe, noe som passer bra bare jeg klarer å komme meg opp i 8-9 tiden på Onsdag :p

 

Skal montere på hjul på toppen av hylla mi i morgen så jeg kan snu å bruke den som tralle.

Spent på om jeg klarer huske alt det viktigste, allerede begynt å finne noen kabler, tape, verktøy (om man må skru litt) og litt annent.

Lenke til kommentar

 

Du liker å være anonym? :p

 

Mr. "Fra Østlandet en plass" og "Seat 62 Row **" ^^

 

Mhm :p Kan være noen skumle folk her på forumet vet du :ph34r:

 

EDIT: Har før i denne tråden her sagt at jeg bor ca 3 km unna Vikingskipet, så da er det jo ikke så mange alternativer.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
N[ er pcen formatert og reinnstallert.

 

Fresh og klar for p[skeferie >(

 

Edit:

Og der var norskt tastatur også innstallert :)

 

Hehe, litt tastaturbug ja :p

 

Husket antivirus?

 

edit: Må vel dytte inn to 500gigere og en 300gig jeg har liggendes

 

Skal innstallere det nå

.

 

Men, Avast eller AVG? Sammen med Windows Defender.

 

Edit: mente Avast

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Hawtz: Eller bare kjøpe den PÅ TG? Mye lettere, og så slipper du å stresse med at du kanskje ikke får disken før du drar ;)

 

---

 

Har nå satt opp PC-en på jobb slik at den dumper et bilde fra HDV-stillbildene hvert minutt. Håper på å få laget en morsom video av det etter påsken :wee:

 

Eller kjøpe nå? Á bestille fra netshop nå og hente den på standen deres?

 

=D

Lenke til kommentar

Brødre, jeg kaller dere i dypeste desperasjon!

Hovedkortet mitt vandret over i de evige jaktmarker i kveld.

 

Hvis noen har et socket 939-kort med PCI-express å selge meg, ville jeg vært dypt takknemmelig! Jeg drar nedover med restene av PC-en jeg har, så kan vi forhandle frem en god pris..

 

Takker på forhånd -_-

 

EDIT: Snobjorn: Alle tegn tyder på ca 1,3 km :)

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

Mads-b: Om du finner noe på netshop så send de en mail/ring de i morgen, så kan de nok ta det med oppover til skipet for deg ;)

 

Snobjorn: Om du reiser sammen med noen så kan dere vel spleise på en taxi. Koster ikke mange kronene om dere er et par personer.

Lenke til kommentar
Hvor langt er det fra togstasjonen til skipet? For langt å gå?

 

2 km ca, +/- noen hundre meter..

Det er litt langt å gå med pc. Jeg og kameratene mine tok taxi opp til leiligheten (som ligger rett ved siden av skipet) i går og betalte 215 kroner, men vi hadde maxi taxi da. Om du (og de andre) klarer å trø dere inn i en vanlig taxi vil nok ikke prisen mer enn rundt 100 kroner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...