Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tog? Skien - Hamar er togstrekke så en liten togtur får deg dit, fra Tønsberg tipper jeg cirka underkant av tre timer reise (tre og en halv når jeg reiser fra Larvik)
Ja, gikk inn på nsb.no og ser at reisetiden ligger på 3 timer +/- 10 minutter (uten bytte).

 

Problemet her er at det blir ganske dyrt, selv om jeg går for student, 600 kroner for å ta tog, 300 for dagsbillett i tillegg til at jeg må ha 500 kroner ekstra for depositum. Vil i tillegg ha 2-300 kroner for mat og diverse. Det blir fort 1600 kroner brukt på en dag. Ai ai ai, her må jeg tenke meg om. Dog, Jeg får jo igjen depositumet...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på noen ting angående stress med å komme seg inn.

 

Jeg har skrevet ut biletten min fra PTN, og tar med meg den og legitimasjon når jeg møter opp utenfor skipet klokken 09.00 onsdag. Ikke noe PTN kort altså. Må jeg regne med å stå mye i kø for å komme meg inn, eller går det veldig greit? Kan eventuelt drøye den litt utpå dagen.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på noen ting angående stress med å komme seg inn.

 

Jeg har skrevet ut biletten min fra PTN, og tar med meg den og legitimasjon når jeg møter opp utenfor skipet klokken 09.00 onsdag. Ikke noe PTN kort altså. Må jeg regne med å stå mye i kø for å komme meg inn, eller går det veldig greit? Kan eventuelt drøye den litt utpå dagen.

 

 

det går veldig greit. for man trenger ikke noe ptn kort. bare man har skrevet ut billetten. du kommer inn som alle andre

Lenke til kommentar
Jeg lurer på noen ting angående stress med å komme seg inn.

 

Jeg har skrevet ut biletten min fra PTN, og tar med meg den og legitimasjon når jeg møter opp utenfor skipet klokken 09.00 onsdag. Ikke noe PTN kort altså. Må jeg regne med å stå mye i kø for å komme meg inn, eller går det veldig greit? Kan eventuelt drøye den litt utpå dagen.

 

 

det går veldig greit. for man trenger ikke noe ptn kort. bare man har skrevet ut billetten. du kommer inn som alle andre

Jeg skjønner at jeg kommer inn, men er det noe vits i å møte opp klokka 9? Blir det mye venting, eller går det raskt?

Lenke til kommentar
N[ er pcen formatert og reinnstallert.

 

Fresh og klar for p[skeferie >(

 

Edit:

Og der var norskt tastatur også innstallert :)

 

Hehe, litt tastaturbug ja :p

 

Husket antivirus?

 

edit: Må vel dytte inn to 500gigere og en 300gig jeg har liggendes

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...