Agrostar Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Korleis er temperaturen der under TG? 15, 20 eller 25 grader? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Akkurat passe Gikk i joggebukse og t-shorte sist. Men satt i sovepose når jeg satt me datan då Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Korleis er temperaturen der under TG? 15, 20 eller 25 grader?Det varierer en del. Om man sitter nærme de store dørene i hallen kan det bli ganske kaldt når de velger å lufte. Selv planlegger jeg stor Shorts og t-skjorte mesteparten av tiden, så satser på at ikke gjennomsnittstempen ligger for lavt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) akkurat som jul (i alle fall nesten) TG er bedre enn jul edit: syns å huske at det er relativt kjølig første tia, men det blir jo bare varmere (helt til de velger å lufte). Fin t-skjortetemperatur, I guess. Endret 16. mars 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Aldri gledde meg så mye i mitt liv siden jeg bestilte min første gamer-pc =P Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 tempraturen bruker å være fin til å gå i t-skjorte hele påsken Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Finner jeg en splitter så har jeg alt jeg trenger for å spille Tekken 3 1 vs 1 på datan min under TG! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er jeg den eneste som ikke gleder meg som et barn til TG? Om du ikke har vært på TG før forstår du ikke TG-feberen før etter at du har vært der en gang. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Skal det være noen HW.no - dc-hub? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er jeg den eneste som ikke gleder meg som et barn til TG? Om du ikke har vært på TG før forstår du ikke TG-feberen før etter at du har vært der en gang. TG tonen, eller den TGsjargonen som vi bruker her i denna byen - det er bare noe helt unikt som må oppleves og erfares før du kan si at du er en av oss eller veit hvordan det er Lenke til kommentar
kalli Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kanskje ikke jeg som har fulgt med, men... Spør allikavel... Skal det være noe HW-rekke med banner og sånn i år? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 TG tonen, eller den TGsjargonen som vi bruker her i denna byen - det er bare noe helt unikt som må oppleves og erfares før du kan si at du er en av oss eller veit hvordan det er Jeg har hatt TG-feber nesten konstant siden utpå nyåret, når ting begynte å klaffe og vi gjorde oss klare til avspark. Når jeg her om dagen ble tilsendt ScetchUp-fila av hele hallen samt sceneriggen, fikk jeg abstinenser. Jeg hadde ikke noe i nærheten av slike følelser i fjor, som var min første gang på TG. Det er ubeskrivelig, egentlig. Det må oppleves. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Blir enda mer intenst når en er i Crew, tenker jeg Jeg har nesten ikke hatt tid til å glede meg, men de siste dagene har jeg virkelig merka det Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Ja, da drar jeg straks oppover for å være scenetekniker. Så, om dere ser en scene stå i hallen i natt, kan dere skylde på Heilage. Og kanskje litt meg. Mest Heilage. http://webcam.tg08.gathering.org/ Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kanskje ikke jeg som har fulgt med, men... Spør allikavel... Skal det være noe HW-rekke med banner og sånn i år? JA, det skal det. Og jeg skal sitte der! Jeg tror også at det er flere plasser ledige, men er veldig usikker. Du får høre med Iceman, det er han som er sjef der. (Det med banner er jeg usikker på, har hørt en del snakk om det i tråden, men vet ikke hva de kom frem til) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Ja, da drar jeg straks oppover for å være scenetekniker. Så, om dere ser en scene stå i hallen i natt, kan dere skylde på Heilage. Og kanskje litt meg. Mest Heilage. http://webcam.tg08.gathering.org/ Vi sees om noen timer. Og ja, mest meg. Det er jeg som bygger scenegulvet. =D Endret 17. mars 2008 av Heilage Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen her som skal kjøre fra Bergen? Vi er en gjeng med 4 som skal over fjellet, men er litt usikker på veier og forhold over der. Har sjekket endel og lest rundtom, ser ganske varierende ut over fjellet. Skal noen prøve seg på å kjøre over fjellet, eller blir det lange omveier for å komme seg bort? Sjekker uansett med veivesenet imorgen (vi kjører tirsdag og overnatter), men greit å vite litt mer om alternativer Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kan billetteieren hente båndene til alle, eller må alle brukerene legitimere seg? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Alle må innom for å få satt på båndene, mener jeg å huske. Hihi, de har et hjerte på Cola-tavla si nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg