Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Korleis er temperaturen der under TG? 15, 20 eller 25 grader?
Det varierer en del. Om man sitter nærme de store dørene i hallen kan det bli ganske kaldt når de velger å lufte.

 

Selv planlegger jeg stor Shorts og t-skjorte mesteparten av tiden, så satser på at ikke gjennomsnittstempen ligger for lavt :p

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke gleder meg som et barn til TG?

 

Om du ikke har vært på TG før forstår du ikke TG-feberen før etter at du har vært der en gang. :)

TG tonen, eller den TGsjargonen som vi bruker her i denna byen - det er bare noe helt unikt som må oppleves og erfares før du kan si at du er en av oss eller veit hvordan det er ;)

Lenke til kommentar
TG tonen, eller den TGsjargonen som vi bruker her i denna byen - det er bare noe helt unikt som må oppleves og erfares før du kan si at du er en av oss eller veit hvordan det er ;)

 

Jeg har hatt TG-feber nesten konstant siden utpå nyåret, når ting begynte å klaffe og vi gjorde oss klare til avspark. Når jeg her om dagen ble tilsendt ScetchUp-fila av hele hallen samt sceneriggen, fikk jeg abstinenser. Jeg hadde ikke noe i nærheten av slike følelser i fjor, som var min første gang på TG.

 

Det er ubeskrivelig, egentlig. Det må oppleves.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke jeg som har fulgt med, men... Spør allikavel... Skal det være noe HW-rekke med banner og sånn i år?

JA, det skal det. Og jeg skal sitte der! Jeg tror også at det er flere plasser ledige, men er veldig usikker. Du får høre med Iceman, det er han som er sjef der. (Det med banner er jeg usikker på, har hørt en del snakk om det i tråden, men vet ikke hva de kom frem til)

Lenke til kommentar

Noen her som skal kjøre fra Bergen? Vi er en gjeng med 4 som skal over fjellet, men er litt usikker på veier og forhold over der. Har sjekket endel og lest rundtom, ser ganske varierende ut over fjellet. Skal noen prøve seg på å kjøre over fjellet, eller blir det lange omveier for å komme seg bort?

 

Sjekker uansett med veivesenet imorgen (vi kjører tirsdag og overnatter), men greit å vite litt mer om alternativer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...