iNtensimilla Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Xboxen blir med ja! Forza Motorsports, Cracdown, Dead Rising, hele pakka Blir Call of Duty 4, Army of Two, Skate og PGR4 her Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Flott! Bytta hovedkort fordi det gamle døde, nå sier xp at jeg må ha ny key...Går ut på tirsdag, det er lettere irriterende. Men det blir digg med nye komponenter da! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Flott! Bytta hovedkort fordi det gamle døde, nå sier xp at jeg må ha ny key...Går ut på tirsdag, det er lettere irriterende. Men det blir digg med nye komponenter da! Er da ikke så vanskelig å aktivere Win på nytt, bare ringe kundeservice eller det andre nr som ikke er "grønt" når man er inne på aktiverings greia, si at du har bytta no hardware så får du sikkert aktiver den ordentlig. Jeg har gjort det utallige ganger uten problem Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Samme her. Bare å ringe dem. Null stress. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Demostrasjon mot momsen på Fredag Info her Opprop (underskriftkampanje) mot momsen her Pressemelding her Eneste minuset er at det skal snø/sludde på fredagen. En glad nyhet er at det er opphold/delvis skyet på onsdagen da vi kommer. Endret 16. mars 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Noen som mangler en mann til CoD 4-konkurransen? Edit: Eventuelt starte nytt team... Endret 16. mars 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Xboxen blir med ja! Forza Motorsports, Cracdown, Dead Rising, hele pakka Blir Call of Duty 4, Army of Two, Skate og PGR4 her Mulig å få lånt Skate av deg på TG? Har lyst til å teste det før jeg evt kjøper det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Da var invitasjon til demonstrasjonsgruppen på facebook sendt til alle mine venner! Facebook-gruppe: http://www.facebook.com/event.php?eid=11855081346 Snø/sludd på fredagen gjør vel ingenting! Alle tar med seg ullsokker + ekstra par sko! Blir skuffet om noen av de svette datanerdene ikke støtter opp i toget! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sitter en gjeng nå på ferja til Bergen. Skal ta tog til Hamar klokken ellve. Gleder meg sykt nå! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sitter en gjeng nå på ferja til Bergen. Skal ta tog til Hamar klokken ellve. Gleder meg sykt nå! Har dere starta turen allerede nå? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Nå er halloversikten ferdig har Netshop og pather like ved meg Endret 16. mars 2008 av Exentler Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) halloversikt? hvor? fant det, nvm Endret 16. mars 2008 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Sliter litt med DC++, jeg. Skal laste opp en mappe på 400GB, men den hasher ikke mer enn 276GB. Når jeg muser over mappen på sharing på dc, står det Total Size: 276,60GiB Men den er på 400GB! Har prøvd å slette hash-filene, og lastet på nytt igjen, men det funker ikke. Fortvilet :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er jeg den eneste som ikke gleder meg som et barn til TG? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Er jeg den eneste som ikke gleder meg som et barn til TG? Noe slikt, ja Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Begynner å skjenne at jeg gleder meg nå ja. Begynte å snø her igjen i oslo nå, håper virkelig på fint vær dagen TG åpner. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg gleder meg sykt også til TG. blir digg å sitte i skipet igjen:) Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Gleder meg som en liten unge...akkurat som jul (i alle fall nesten) Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Er jeg den eneste som ikke gleder meg som et barn til TG? Neeh, du er ikke den eneste.. det blir vel sånn helt ok. siste året mitt iår allefall Endret 16. mars 2008 av ThKarlsen Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg gleder meg så mye: |------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg