Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flott! Bytta hovedkort fordi det gamle døde, nå sier xp at jeg må ha ny key...Går ut på tirsdag, det er lettere irriterende. Men det blir digg med nye komponenter da!

 

Er da ikke så vanskelig å aktivere Win på nytt, bare ringe kundeservice eller det andre nr som ikke er "grønt" når man er inne på aktiverings greia, si at du har bytta no hardware så får du sikkert aktiver den ordentlig.

Jeg har gjort det utallige ganger uten problem :p

Lenke til kommentar

Sliter litt med DC++, jeg.

 

Skal laste opp en mappe på 400GB, men den hasher ikke mer enn 276GB. Når jeg muser over mappen på sharing på dc, står det Total Size: 276,60GiB

 

Men den er på 400GB! Har prøvd å slette hash-filene, og lastet på nytt igjen, men det funker ikke.

 

Fortvilet :/

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg så mye:

 

 

|------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...