Krom-stag Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Aaaaaaaaarne. Nei jeg skal ikke dit . Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Gleder meg til Aaaaaaaaaaaaaaaaarne-ropinga tar helt av Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Noen som har erfaring med "pall-mellom-beina-plass" ? Vil si at jeg må sitte bredt som faen med beina da eller ? Ser ut til at jeg har fått det Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er vel ingen som har en LCD skjerm til overs som eg kan låne/leige på TG, har sjølv ein 19" crt å den tar litt vell mykje plass i bilen og på plassen so visst det er nokon som har ein skjerm dei kan avsjå so hadde det vert fint Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Nå kan man velge TheGathering som fraktmåte hos Netshop, om dere ikke har fått det med dere allerede. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 jepp og min ordre har blitt endret til lev @ gathering . så dette ser lovende ut:) blir godt å få en 750 gb disk på tg. kommer til å få buk for den ass Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen som har erfaring med "pall-mellom-beina-plass" ?Vil si at jeg må sitte bredt som faen med beina da eller ? Ser ut til at jeg har fått det Man må ikke sitte veldig bredt med beina, nei. Det går fint, egentlig Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Noen som har erfaring med "pall-mellom-beina-plass" ?Vil si at jeg må sitte bredt som faen med beina da eller ? Ser ut til at jeg har fått det Hadde det i 06. Var litt irriterende, siden jeg ikke fikk stolen under bordet.. Men med litt teip, så fikk jeg en fin støtte til beinet Er egentlig lagt opp sånn at ingen skal få en pall mellom beina, men siden alle stjeler 5-10cm ekstra så vil det bli noen som får det. (Sånn jeg forstår det i alle fall) Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg hadde pall mellom bena i fjor skal ha det i år og. Det var egentlig ikke så stor plage pga. pallen kom helt midt på men litt på ventre side. eneste ulempe var at du ikke fikk stolen inn da. legger inn ordre på netshop nå med 500 GB Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Nå er vi ferdig med å bygge hyllen Den ble 241cm i lengden, så vi stjeler 1 cm fra de andre på rekken Det eneste vi mangler er å mekke et banner, male den og fikse bakplate. Endret 15. mars 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvor mange er det som skal ha med seg egen stol? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal ihvertfall. Vet ikke med dere andre. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tenkte eg skulle ta med min og. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal også ha med meg stolen min. for å få mest mulig komfort i 5 dager Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal helt klart ha med egen stol, ellers så kommer jeg til å ende opp med en sånn stygg og ubehagelig plastdrit. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hmm. Blir litt mye å ta med for min del. Gidder faktisk ikke å ta med meg serveren min da. o.O Men: -Mac Mini (standard bruk) -SpillPC -Stol -32" LCD-TV And all the extra shit. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Takk for svar angående pall mellom bena. Henter egen stol hjemme om det skulle bli for ille med de som er der. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal sitte på de billige plaststolene...litt dritt å drasse med seg kontorstol på toget fra Sandnes...men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal ha meg med - et ganske svært kabinett (med komponenter inni seff) - 22" skjerm - to litt store høyttalere - hylle for 3 personer - masse dilldall til dataen( ledninger, ekstra ledninger, ekstern hd, osv) - 6 gode venner - godt humør Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal ha meg med - et ganske svært kabinett (med komponenter inni seff) - 22" skjerm - to litt store høyttalere - hylle for 3 personer - masse dilldall til dataen( ledninger, ekstra ledninger, ekstern hd, osv) - 6 gode venner - godt humør Hva med klær, tannbørste, mat, drikke og alt det der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg