Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mac er jo respekt og sier hva personen driver med. Altså media/film osv

Men å ha med Mac på TG? .. som er et dataparty hvor ca alle spiller spill

online og via LAN, så passer ikke Mac særlig inn akkurat.

Huff Scotty. Du vet like godt som meg at det finnes mange som ikke spiller spill på TG. Man har jo mange forskjellige mennesker der. Leechere, gamere, IRC-ere, "kreative" (type bilder, musikk, demoer osv.) Selvfølgelig mange andre typer også. Mac og Linux-brukere passer like bra på TG som Windows-brukere (spill) :D

Lenke til kommentar
Mac er jo respekt og sier hva personen driver med. Altså media/film osv

Men å ha med Mac på TG? .. som er et dataparty hvor ca alle spiller spill

online og via LAN, så passer ikke Mac særlig inn akkurat.

Huff Scotty. Du vet like godt som meg at det finnes mange som ikke spiller spill på TG. Man har jo mange forskjellige mennesker der. Leechere, gamere, IRC-ere, "kreative" (type bilder, musikk, demoer osv.) Selvfølgelig mange andre typer også. Mac og Linux-brukere passer like bra på TG som Windows-brukere (spill) :D

9557930[/snapback]

Jaja, i og med at grafiske samt demo konkurranser så er det jo endel slike folk der.

Men Mac kan også sees på som at personen tror kanskje at han eller hun er bedre

enn de andre. Kan ihvertfall gi et slikt inntrykk hos visse personer.

Lenke til kommentar
Scotty, når skal du sette opp Prosjekt: TG-hylle 08? Linken til 07-hylla di er fremdeles i signaturen din :)

9558008[/snapback]

Jammen nå må vi slappe av :) Det er jo et halvt år til TG ellerno...

gidder ikke begynne før enmåned før TG tipper jeg.. skal forøvrig

bruke 07 hylla, siden jeg har den fremdeles. skal bare gjør litt

modifikasjoner ^^

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Men Mac kan også sees på som at personen tror kanskje at han eller hun er bedre

enn de andre. Kan ihvertfall gi et slikt inntrykk hos visse personer.

Nei, nei, nei. Hvorfor skulle noen være "bedre" enn noen andre? Dette er bare en fordom du har Scotty. Mac-ere er som Windows og Linux-brukere. Utskudd er det i alle "leiere" dog :!:

Lenke til kommentar
Jeg har tenkte å ta turen for første gang jeg også:)

jeg og en kompis planlegger og lage hylle:P , noen som har en genial oppskrift på det eller??..

9558806[/snapback]

Scotty har jo en worklogg du kan hente inspirasjon fra :D

Det er ikke så vanskelig og bygge en hylle, men skall dere lage hylle kan det være greit og være mer enn 2 personer på den ;)

Jeg spør nokk engang, det er snakk om TG busser!

Noen som går fra Trøndelag?!

Lenke til kommentar

joa har sett på hans , den var jo sexy men litt vel stor osv:P ..

jeg tenkte værtfall at vi bare hadde noen stramme skruer så bare skrur vi den sammen når vi kommer opp:P

vis noen kunne kommet med et lite forslag hvordan den skal se ut så hadde det vært supert:P

den må være tilrette lakt for to laptoper , 1 skjerm og en liten playstation og en del stu plass. tenker at det nesten må være en støtte uansett på midten eller så kolapser den.

og et lite spørsmål. det er ikke noe tyveri og sånt der? .. går det ann og ha med kjøleboks?

Lenke til kommentar

Ingen hvitevarer er lov.. :)

Har også tenkt å ta med playstation og en laptop i tillegg til PC.

Noen som har link til en converter som gjør at jeg kan spille PS på data skjermen ?

Siden min "gruppe" reiser helt fra vestlandet og må sikkert bytte buss flere ganger og sånt, så kan ikke hyllen være for stor og tung. | Kommer vel til å koste litt masse, men den skal vel også brukes ett par ganger.

Endret av BrightSide
Lenke til kommentar
joa har sett på hans , den var jo sexy men litt vel stor osv:P ..

jeg tenkte værtfall at vi bare hadde noen stramme skruer så bare skrur vi den sammen når vi kommer opp:P

vis noen kunne kommet med et lite forslag hvordan den skal se ut så hadde det vært supert:P

den må være tilrette lakt for to laptoper , 1 skjerm og en liten playstation og en del stu plass. tenker at det nesten må være en støtte uansett på midten eller så kolapser den.

og et lite spørsmål. det er ikke noe tyveri og sånt der? .. går det ann og ha med kjøleboks?

9559299[/snapback]

Kjøle boks kan du ta med ja ;)

Tror det er lite tyverier på TG, har ikke hørt om noe enda :D

Jeg går og tenker på TG hylle også, da jeg og 2 v mine nerde venner skall dit i påsken, kan sende deg en arbeidstegning jeg laget i all hast hvis du sender meg adressa de i en PM :D

Lenke til kommentar
Ingen hvitevarer er lov..  :)

Har også tenkt å ta med playstation og en laptop i tillegg til PC.

Noen som har link til en converter som gjør at jeg kan spille PS på data skjermen ?

Siden min "gruppe" reiser helt fra vestlandet og må sikkert bytte buss flere ganger og sånt, så kan ikke hyllen være for stor og tung. | Kommer vel til å koste litt masse, men den skal vel også brukes ett par ganger.

9559331[/snapback]

Man kan vell ta med en slik kjøleboks som Microplex selger?!

Hvor du har lest at det ikke er lov?!

Lenke til kommentar

Hvor du har lest at det ikke er lov?!

9559515[/snapback]

Det var da ikke lov før? hmm.gif

Ka er hyller egentlig ?? hmm.gif
Blir min første gang tongue.gif

9559564[/snapback]

Dette er en hylle.

Tips: Ikke post to poster etter hverandre, rediger heller den første, ved å trykke på "rediger"-knappen. wink.gif

Og velkommen til forumet! smile.gif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...