Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Er det egentlig en sjangse for at datamaskinen kan bli sjelt på TG imens man sover?

Skal kjøpe meg en ganske dyr PC siden den forige er fcka og er litt redd for at dette skal skje.

Er det stasjonær pc du snakker om så blir den ikke stjålet nei ;)

Ikke at det nødvendigvis blir det med laptop heller, men sjansen er større, lettere å ta under armen umerket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det egentlig en sjangse for at datamaskinen kan bli sjelt på TG imens man sover?

Skal kjøpe meg en ganske dyr PC siden den forige er fcka og er litt redd for at dette skal skje.

Jeg har hørt om mye ulovlig som har skjedd på TG, men aldri tyveri. Ved mindre du teller med kompiser som "låner" Red bull'en min.

Lenke til kommentar

jeg har det, men aldri brukt det på tg før. Helt greit men ikke noe sånn kjempe spessielt. Men isoleringen er ganske bra. I grunn er jeg ganske fornøyd med det. Mange klager over at de får vondt i ørene av det. Jeg har brukt dette hver dag i 5 måneder nå og har ikke merket noe. Godt headset for en billig penge!

Lenke til kommentar

Da jeg seatet for meg og 8 andre stk. så ble det trykket litt tilfeldig på de plassene jeg ville ha. Så alle har ikke fått den plassen som de har tenkt.

Kan jeg nå bytte på plassene imellom de jeg seater for?

Eller må jeg da gi opp plassene også være rask til å seate meg på den måten jeg ønsker?

Håper noen skjønte situasjonen.

Lenke til kommentar
Da jeg seatet for meg og 8 andre stk. så ble det trykket litt tilfeldig på de plassene jeg ville ha. Så alle har ikke fått den plassen som de har tenkt.

Kan jeg nå bytte på plassene imellom de jeg seater for?

Eller må jeg da gi opp plassene også være rask til å seate meg på den måten jeg ønsker?

Håper noen skjønte situasjonen.

Hva med at du prøver? =D

Lenke til kommentar

(Nesten) alt i samfunnet i dag har moms fordi det skal bidra til at det offentlige fungerer. Forskjellsbehandling fører til urettferdige konkurranseforhold. Momsen bør altså være lik for alle ut i fra et samfunnsmessig perspektiv. Derimot synes jeg at det offentlige kan bidra til slike arrangementer som TG men ikke gjennom fritak for moms. Jeg synes heller de kan bidra med et beløp slik at myndighetene og befolkninga lettere ser hva slike subsidier til kulturarrangementer egentlig koster. Det gjør det også lettere å subsidiere med et et beløp som er ulikt momsen eller større enn momsen.

Så, hvor er mot-oppropet? I vårt demokratiske land bør det jo være mulig å velge om man vil stemme både for eller mot.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...