kalli Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jepp, takk Din var jo også veldig fin da. Dere får jo skikkelig god plass nå Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har PTN-kortet mitt fra i fjor. Blir billetten min i år automatisk lagt inn på PTN-kortet? Jeg får nemlig ikke opp en pdf-printable ticket. Relax Olum. Grunnet til at du ikke får opp printable tickets er fordi jeg eier dem : p Printer dem ut for deg. Husk å minn meg på det. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har PTN-kortet mitt fra i fjor. Blir billetten min i år automatisk lagt inn på PTN-kortet? Jeg får nemlig ikke opp en pdf-printable ticket. Relax Olum. Grunnet til at du ikke får opp printable tickets er fordi jeg eier dem : p Printer dem ut for deg. Husk å minn meg på det. Du trenger ikke printe ut. Olum, hvis du har et PTN kort registrert på kontoen din, og har en billett med deg som user, så er det alt som trengs. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Nå er det bare en uke igjen til TG:) og akkuratt en uke til vi er inne i skipet. gleder meg sykt til å komme inn i skipet igjen. håper det blir mange bra seminarer som ifjor Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Da var det endelig bekreftet, selv om de sto som sponsor/partner kommer dere til the gathering 08 eller har dere ikke nok ressuser som ifjor ? Hei, Vi kommer som eneste hardwaer butikk. Vi skal ha en shop der oppe på ca 100 kvm Så ja vi er med er i år. MVH Kenneth R. Iversen Retur/Support Netshop Netshop ASA, Søndre Kullerød 6, 3241 Sandefjord Norway Email: [email protected] [email protected] Web: www.netshop.no Phone:+47 33 42 22 10 Fax: +47 33 42 22 01 Weee 100 kvm + partyshop Nice to hear Men da er det nå ikke noe stress om å måtte bestille noe fra webshopen da For fikk høre att de leverte varer der hverdag til shoppen sin i fjord. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Noen som vet om en enkel "ikea"-hylle som jeg kan få tak i? Jeg er ikke like flink som dere andre til å lage en. Endret 12. mars 2008 av Mental Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som vet om en enkel "ikea"-hylle som jeg kan få tak i? Jeg er ikke like flink som dere andre til å lage en. det er nullstress å lage en. HER er det en flott guide, jeg brukte den.. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som vet om en enkel "ikea"-hylle som jeg kan få tak i? Jeg er ikke like flink som dere andre til å lage en. det er nullstress å lage en. HER er det en flott guide, jeg brukte den.. Den er easy-mode, men folkens.... JEG VIL PÅ TG NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 JEG VIL PÅ TG NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Du er nok ikke alene om det. Et par dager til nå, og cam-feedene kommer opp. Da begynner virkelig lengselen å kicke inn Lenke til kommentar
safags Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) huff begynner å bli forkjølet og har møkk vondt og slimballer i halsen. Argh! For håpe de går over før TG. Men TG blir det uansett, selv om jeg får turberkolose og blir lam fra nakken og ned!!!!! GI MEG TG inv_biggrin.gif Endret 12. mars 2008 av greveen Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ååjaaaaa, ladd! Gleder meg vilt, er skikkelig i stemning, bare siste innspurt nå! ^_^ Waaaaah! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Bare en dag igjen med skole så har jeg ferie, så da er det bare å vente i noen dager til så er det raka vegen til Vikingskipet (3 km) Er så heldig å "få" en ny harddisk på 160gb i morgen og Sendte en på 80gb i retur siden den etter 2 og 1/2 år i tjeneste ikke ville mer, så får jeg dobbelt så mye, kjekt akkurat før TG. Må se og få tatt med hylla mi hjem så jeg får testa den med alt utstyret også. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Finns det en liste over varer som blir solgt i standen til netshop? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Finns det en liste over varer som blir solgt i standen til netshop? de selger alt som de har i sitt sortiment, har de det ikke fysisk på standen så kan du bestille det og du får det fraktfritt levert til standen de har på TG (de må da selvfølgelig ha varene på lager) Er ihvertfall slik det har vært de årene netshop har vært der Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kanskje jeg kjøper meg nytt skjermkort der, fikk litt mere penger mellom henda enn det som var planen Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Finns det en liste over varer som blir solgt i standen til netshop? de selger alt som de har i sitt sortiment, har de det ikke fysisk på standen så kan du bestille det og du får det fraktfritt levert til standen de har på TG (de må da selvfølgelig ha varene på lager) Er ihvertfall slik det har vært de årene netshop har vært der Så ca hvor lenge før du kan bestille så du får det på TG da? Prøvde i dag men gikk ikke .. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) De har vel daglige leveranser fra Sandefjord/Oslo, så om du bestiller en dag, så får du vel varen iløpet av dagen/neste dag. Edit: Send dem en mail. Det fikser som oftest problemet. Endret 12. mars 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Finns det en liste over varer som blir solgt i standen til netshop? de selger alt som de har i sitt sortiment, har de det ikke fysisk på standen så kan du bestille det og du får det fraktfritt levert til standen de har på TG (de må da selvfølgelig ha varene på lager) Er ihvertfall slik det har vært de årene netshop har vært der Ja, men lurte helst på hva de selger i standen, ikke nettsiden. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hamstring av pengar er igang. Tar alt eg kjem over no Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg har tenkt å bygge meg hylle, men først må jeg vite om det er noen som kan frakte den for meg. bor ved Gardermoen, (rettere sagt Neskollen) så pm hvis noen kan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg