Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg også blir med på bading. Ankerskogen er et virkelig bra annlegg. Nå er jeg og kompisene ferdige med hyllene. De er noe av det styggeste jeg har sett :p Mangler bare grunning og maling nå, men det venter vi med til det er passende vær ute.

Lenke til kommentar
Ankerskogen er chill, har vært der før men da uten noen forbindelse med TG. Blir seff med opp dit.

Høres kult ut ja, særlig hvis det er gratis! :wee:

Jeg for min del har ikke vært der siden jeg var på svømmestevne der i 2005...

Lenke til kommentar
Mulig jeg også blir med på bading. Ankerskogen er et virkelig bra annlegg. Nå er jeg og kompisene ferdige med hyllene. De er noe av det styggeste jeg har sett :p Mangler bare grunning og maling nå, men det venter vi med til det er passende vær ute.

Litt OT kanskje men, Ankerskogen er et gammelt annlegg og er slitt, så helt bra er det vel ikke.

De har ønsket å bygge ut så det blir mer et badeland etc. der, men så er det de pengene som mangler da :p

Lukter forresten "kloak" i ene enden av det største basenget :S Hadde skole svømming før og litt etter jul der, kjente det lukta litt :p

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Litt OT kanskje men, Ankerskogen er et gammelt annlegg og er slitt, så helt bra er det vel ikke.

De har ønsket å bygge ut så det blir mer et badeland etc. der, men så er det de pengene som mangler da :p

Lukter forresten "kloak" i ene enden av det største basenget :S Hadde skole svømming før og litt etter jul der, kjente det lukta litt :p

Gammelt, joa men funk erhelt fint. Har masse bade ringer, klartre fjell og lignende. Hoppe tårn 3,5,7,10 meter og stupebrett 1 og kanskje 3 metern. Holder for meg. Og lukter ikke så fælt der heller, aldri når jeg har vært der før

Lenke til kommentar

gratis bading i år også ja. digg. jeg må nok ta en tur.

var der sist gang også, i 06. rart at man kan ha det så morsomt når man snart er 28 år gammel :p

utrolig hva litt baderinger og greier gjør med en stakkar.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Noen venner og jeg bestemte i dag for at vi skulle lage hylle likevel. Kan bli litt problematisk mtp at vi drar med tog, men tror jeg har funnet en løsning. Skal se om jeg kan fikse en worklog. Vi følger forresten denne malen, i tilfelle noen skulle lure.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen venner og jeg bestemte i dag for at vi skulle lage hylle likevel. Kan bli litt problematisk mtp at vi drar med tog, men tror jeg har funnet en løsning. Skal se om jeg kan fikse en worklog. Vi følger forresten denne malen, i tilfelle noen skulle lure.

Den guide der er ganske genial, hylla til meg og en kamerat er røfflig basert på den guiden, men med andre mål og lignede.

Lenke til kommentar

Den guide der er ganske genial, hylla til meg og en kamerat er røfflig basert på den guiden, men med andre mål og lignede.

Ja, vi har litt andre mål, vi også. Hva bruker dere til plate forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

vi bruker 1,2Cm kryssfiner de stedene som må tåle vekt, og 4mm sponplate som bakplate på den øverste hylla.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Sjekk på The Gathering forum og spør etter billett.

Ganske enkelt å få tak i nye faktisk ;)

edit:

Agh Too Late!

Curse you Scotty :p

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...