Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den hylla kommer til å se for jævlig ut om du skal trille tinga dine i den der :p Er ikke akkurat betonggulv der man lemper av sakene sine :p

 

Lurer på om jeg skal lage meg en hylle selv... Er så digg med ekstra plass

 

Det er betong inne, men ute så blir det litt problematisk ; ) Og hele hylla ser egentlig litt mongo ut.. Men sålenge det holder så klager jeg ikke : D

Lenke til kommentar
den hylla kommer til å se for jævlig ut om du skal trille tinga dine i den der :p Er ikke akkurat betonggulv der man lemper av sakene sine :p

 

Lurer på om jeg skal lage meg en hylle selv... Er så digg med ekstra plass

 

Det er betong inne, men ute så blir det litt problematisk ; ) Og hele hylla ser egentlig litt mongo ut.. Men sålenge det holder så klager jeg ikke : D

 

 

Skal ha samme løsning på hylla mi med hjul. Håper det kommer til å funke bra :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det noen mulighet til å f.eks kjøpe headset ganske billig på TG?

Har nemlig planer om et nytt et og det er jo kjipt hvis det f.eks er rabatt e.l der.

 

netshop kommer på TG så alt de har i sitt sortiment er mulig og få kjøpt på TG, en slipper også frakten hvis en bestiller det slik at det blir levert på TG.

Lenke til kommentar
Er det noen mulighet til å f.eks kjøpe headset ganske billig på TG?

Har nemlig planer om et nytt et og det er jo kjipt hvis det f.eks er rabatt e.l der.

 

netshop kommer på TG så alt de har i sitt sortiment er mulig og få kjøpt på TG, en slipper også frakten hvis en bestiller det slik at det blir levert på TG.

 

Så de har det meste der på forhånd? Eller må jeg f.eks bestille i forveien slik at de tar det med seg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er det noen mulighet til å f.eks kjøpe headset ganske billig på TG?

Har nemlig planer om et nytt et og det er jo kjipt hvis det f.eks er rabatt e.l der.

 

netshop kommer på TG så alt de har i sitt sortiment er mulig og få kjøpt på TG, en slipper også frakten hvis en bestiller det slik at det blir levert på TG.

 

Så de har det meste der på forhånd? Eller må jeg f.eks bestille i forveien slik at de tar det med seg?

 

De tar med en god del varer, men det lureste er og bestille fra netshop noen dager før TG, da får du det levert første dagen på TG

Lenke til kommentar
Navnet på topicen er feil forresten. Det er 9 dager igjen. Bare 6 timer fra 8 dager, faktisk.

Hvis du ikke bruker en countdown, så blir det riktig at det er 10 dager.

Nå er det 9. mars, TG er 19. mars, det er 10 dager.

Søndag(idag(0)),Mandag(1),Tirsdag(2),Onsdag(3),Torsdag(4),Fredag(5),

Lørdag(6),Søndag(7),Mandag(8),Tirsdag(9),Onsdag(10)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...