Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så når jeg har registrert PTN-kortet kan jeg bruke den som bilett?

Ja. Og du må ha en billett med deg som user også selvførgelig.

Ja, akkurat det sa meg sånn omtrent ingenting...

Ikke lenger opp som i det du quotet. Snakker selvførgelig om lenger opp enn som så! Let litt før du spør! ;)

Lenke til kommentar
Så når jeg har registrert PTN-kortet kan jeg bruke den som bilett?

Ja. Og du må ha en billett med deg som user også selvførgelig.

Ja, akkurat det sa meg sånn omtrent ingenting...

Altså, du må registrere din billett på kortet. Noe som egentlig er logisk.. men dobbeltsjekk at du har registrert riktig kortnummer til kontoen din, og at du står som user på din billett.

Lenke til kommentar

Får armbånd utdelt etter å ha gått i gjennom porten der oppe ;) Forøvrig, så håper jeg vi får armbånd i stoff alà 06, ikke sånne papir-plast-saker som vi fikk i fjor.. De røk så lett :thumbdown:

Det er også mulig å registrere Visa-kort som billett, men det er vel like greit å printe ut.

Lenke til kommentar

Jeg kommer ihvertfall til å ha med meg et par tusen.. Satser på å få kjøpt meg noe nytt hardware :D

Min anbefaling er å ta med hvertfall sånn at du har en hundrelapp eller to for hver dag. Går fort mye penger til mat hvis du ikke har med rett i koppen eller mikro-mat.

Skal du kjøpe frokost, lunsj/middag og kveldsmat hver eneste dag så er du fort oppe i 200kr og mer. Og så må du regne med litt ekstra utgifter til eventuell snacks/drikkekjøp hvis du ikke har med masse fra før. Pluss littegrann i tilfelle du skulle være uheldig å klare å ødelegge komponenter i pc-en.. Bedre å ha med litt for mye enn for lite :thumbup: Gjorde den feilen i fjor da jeg fant ut at jeg hadde litt lite lagringsplass og måtte kjøpe meg ny harddisk.. Måtte låne penger :p

Ellers så er det minibank inne i hallen, og butikkene i sentrum tar selvfølgelig kort.

Lenke til kommentar

Da er min hylle bygget ferdig : ) legger ut bilde asap

Edit :

post-97317-1204995264_thumb.jpg

og hvis noen lurer på hjulene, så er det så jeg kan bare tippe den opp ned, ta pcen og tingene inni den ene "skuffen" også bare trille hele greia inn :)

Endret av ThKarlsen
Lenke til kommentar

Da er endelig vår hylle godt som ferdig...

Det eneste vi mangler nå er bare å få på noe mer logoer og ta siste finish :p Vi skal ivertfall sette på flere logoer på toppen asap!

Vi har sett på lys i toppen så vi skal se det vi har der osv..

Her er det på lys i rommet og lysene som er satt på hylla i øverste rommet .. Og ei ekstra lampe for å få fram lys der vi skal ha PC-en og skjerm, tastatur/datamus skal være under der igjen..

Det var på kvelden, derfor bildene vart litt mørke :(

post-120008-1205007653_thumb.jpg

Lysene i rommet er av, men lysene i øverste rommet og den ekstra lampen (som ikke er på hylla) står på ..

post-120008-1205007667_thumb.jpg

Her er alle lys av unntatt lysene i øverste rommet!

post-120008-1205007677_thumb.jpg

Edit: Her er skissa jeg lagde før vi begynte å bygge ..

post-120008-1205008861_thumb.jpg

Endret av XitereX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...