Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hører at det er mye lydkrig på Tg, men er det noen som har tenkt på motfaser ? Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal på TG 09. Omg et helt år til. Fikk ikke lov i år. er for ung mener mamma men neste år er jeg tretten så kanke vente til The gathering 09 tråden kommer opp da. Men må jo ha ny PC først og da. Skal spare opp den sjøl og jeg har allerede 100 KRONER Sykt lite så det er bra jeg ikke skulle på TG i år da. Sksl jo i tillegg ha med litt cash på TG. Drar dit med enten 1 eller 2/3 personer og vi har allerede bestemt oss for ossen vi skal spandere på Mat/Drikke og diverse... Gleder meg helt sykt. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Da var det endelig bekreftet, selv om de sto som sponsor/partner kommer dere til the gathering 08 eller har dere ikke nok ressuser som ifjor ? Hei, Vi kommer som eneste hardwaer butikk. Vi skal ha en shop der oppe på ca 100 kvm Så ja vi er med er i år. MVH Kenneth R. Iversen Retur/Support Netshop Netshop ASA, Søndre Kullerød 6, 3241 Sandefjord Norway Email: [email protected] [email protected] Web: www.netshop.no Phone:+47 33 42 22 10 Fax: +47 33 42 22 01 Weee 100 kvm Endret 6. mars 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Konge! Trenger sikkert nytt headset mens jeg er der, ev. nytt hovedkort. Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har noen tips til hvordan jeg kan frakte en 22" skjerm uten å skade den? er nemlig litt usikker på om jeg fortsatt har esken den kom i... Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har noen tips til hvordan jeg kan frakte en 22" skjerm uten å skade den? er nemlig litt usikker på om jeg fortsatt har esken den kom i... Det viktigste er å legge noe stivt foran skjermflaten, så du hindrer støt-/trykkskader. En passe tykk papplate e.l. burde funke. Regner med det er LCD-skjerm du snakker om... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hører at det er mye lydkrig på Tg, men er det noen som har tenkt på motfaser ? Det er ikke så mye lydkrig. Du kan forestille deg at salen er et luftgevær og PAen er en M60. Forestill deg så at luftgeværet skyter sitt ene skudd og M60en skyter hele magasinet (Omtrentlig 200 kuler). Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er ikke så mye lydkrig. Du kan forestille deg at salen er et luftgevær og PAen er en M60. Forestill deg så at luftgeværet skyter sitt ene skudd og M60en skyter hele magasinet (Omtrentlig 200 kuler). Godt sagt. Blir det du som står og lader M60-en eller? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Gleder meg veldig fælt til påsken nå! Merker at det nærmer seg veldig Hehe.. Tror jeg får en enda bedre opplevelse enn i fjor, som var mitt første Skal ha med et anlegg jeg og (Z-5500), på rad 62.. Er jo bare pc- høyttalere, så gir vel ikke så mye lyd fra seg.. Håper hvertfall jeg hører det! Hehe.. Endret 7. mars 2008 av braxboy Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 12 dager igjen! Jeg og noen kompiser skal ordne ferdig hylla vår i morgen.. Poster et bilde da Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fikk PTN-kortet i dag, men for og være helt sikker. Det er biletten min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Fikk PTN-kortet i dag, men for og være helt sikker. Det er biletten min? Det er biletten din, følg anvisningene du fikk på lappen så registrerer du TG08 biletten din på det korte, da trenger du bare det kortet + legitimasjon for og komme inn. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Fikk PTN-kortet i dag, men for og være helt sikker. Det er biletten min? PTN kort er noe som man drar over en kortleser i køen til TG for å gjøre det enklere og raskere, i tillegg til at man slipper å ha med utskrevet billett på ark. PTN kortet registreres til en PTN konto, og på den kontoen er det da nødt til å være en gyldig billett med riktig person som user. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så når jeg har registrert PTN-kortet kan jeg bruke den som bilett? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Så når jeg har registrert PTN-kortet kan jeg bruke den som bilett? Ja. Og du må ha en billett med deg som user også selvførgelig. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Ser ikke ut til at jeg skal på Tg alikavel. Noen som har lyst til å kjøpe en billett? har ikke valgt plass enda. pris: 600 kr. btw, er det lov å selge allerede kjøpte billetter? visst ikke, ignore above. send PM visst noen er interressert. Endret 7. mars 2008 av NothgaliC Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Ser ikke ut til at jeg skal på Tg alikavel. Noen som har lyst til å kjøpe en billett? har ikke valgt plass enda. pris: 837 kr. btw, er det lov å selge allerede kjøpte billetter? visst ikke, ignore above. send PM visst noen er interressert. Du vil få mer svar på TG forumet. Dette forumet er forøvrig ikke så glad i salg/kjøp. Og du kan ikke selge den for mer enn 800kr, de 37kr var en engangsavgift fra PTN. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, så det på TG sida. Men vil ha den solgt fort så senka det til 600kr Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så når jeg har registrert PTN-kortet kan jeg bruke den som bilett? Ja. Og du må ha en billett med deg som user også selvførgelig. Så jeg må skrive ut biletten min + at jeg må ta med PTN-kortet? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Så når jeg har registrert PTN-kortet kan jeg bruke den som bilett? Ja. Og du må ha en billett med deg som user også selvførgelig. Så jeg må skrive ut biletten min + at jeg må ta med PTN-kortet? Hva er logikken i det? Les litt lenger opp, og se hva jeg har skrevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg