Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy så jeg gleder meg :D

Bare 14 dager igjen nå, og har et spørsmål til dere.

Hvordan er det med virus på TG?

Var ikke noe problemer med det i fjor. Greit å ha noe som beskytter godt da. Har selv nod32 og Agnitum Outpost Firewall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Herlig :)

Hva med røyke områder, er det lov å røyke inne eller?

Er røykeområde rett utenfor utgangsdøren, sånn ca 10m fra døren.

Er selvfølgelig ikke lov og røyke inne, det er det faktisk lover mot...

Lenke til kommentar
Herlig :)

Hva med røyke områder, er det lov å røyke inne eller?

Er røykeområde rett utenfor utgangsdøren, sånn ca 10m fra døren.

Er selvfølgelig ikke lov og røyke inne, det er det faktisk lover mot...

Om du blir veldig sugen på røyk og ikke gidder å gå ut, så kan du jo alltids nøye deg med en snus. Rekner ikke med det er noen regler mot det?

Endret av Bakke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Om du blir veldig sugen på røyk og ikke gidder å gå ut, så kan du jo alltids nøye deg med en snus. Rekner ikke med det er noen regler mot det?

Ingen regler for det nei, men for din egen og de andre rundt deg sin skyld; snusen hører hjemme i søppelkassa når dere er ferdige med den :)

Lenke til kommentar

Til dere som har tenkt å formatere på tg med windows xp sp1: Dra ut nettverkskabelen da dere formaterer og installer antivirus før dere kobler dere til nettet igjen. Fikk masse drit rett etter formatering på tg i fjor :p

Lenke til kommentar
PTN kortene ble sendt i går, så dere kan ikke rekne med å få dem før i morgen eller dagen etter. Tviler sterkt på at de blir sendt med "ekspress over natt" :p

Fikk mitt i dag :D

EDIT:

Mekka meg no lys i går til hylla mi, tok et bilde i dag, litt jalla men er altså lyslenke med 36 led's som er satt i en planke med hull nesten downlights ut av det :p

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...