Exentler Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Da var jeg også seatet. samme plasser som ifjor Seat 67-72 Row 22 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg bestilte PTN kort da jeg bestilte bilett, kan jeg bruke det kortet istedenfor utprintet bilett da jeg kommer? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg bestilte PTN kort da jeg bestilte bilett, kan jeg bruke det kortet istedenfor utprintet bilett da jeg kommer? Det er jo det som er meninga med PTN kort elektronisk billett Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg bestilte PTN kort da jeg bestilte bilett, kan jeg bruke det kortet istedenfor utprintet bilett da jeg kommer? Det er jo det som er meninga med PTN kort elektronisk billett Ok, mottar jeg kortet i posten eller hvordan får jeg det? Jeg kjøpte det ilag med biletten. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg bestilte PTN kort da jeg bestilte bilett, kan jeg bruke det kortet istedenfor utprintet bilett da jeg kommer? Det er jo det som er meninga med PTN kort elektronisk billett Ok, mottar jeg kortet i posten eller hvordan får jeg det? Jeg kjøpte det ilag med biletten. Det får du et par uker før TG.. noe som er omtrent nå straks Så du får den i postkassa om få dager.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ok, takk. Gleder meg stort til tg nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 VISA kortet som jeg har registrert fungerer som pnt ja? Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ok, første år på tg nu! Har betalt med Master-card nu. Men hva skal jeg bruke som billett? Printe ut mailen jeg har fått?? Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 gå på "your account" så trykker du på "printable tickets" der kan du laste ned en pdf, gjør det og print den ut, så kan du klippe ut din egen billett fra det papiret og bruke som ticket når du kommer dit, husk bare å ha med legitimasjon også Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skulle ikke seating for de som hadde mindre enn 20 folk starte kl. 20.00? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 3. Mars 20:00: Alle får velge plass. Med mindre dere er en gruppe på over 10 pers. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Begynt å snekre meg hylle i dag. Skåret ferdig noen plater, skal gjøre en god del mer i morgen. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Var det ikke meningen at de som var +10 pers. skulle få reservert plasser kl. 20.00 i dag? Jeg får fortsatt ikke reservert noe som helst. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 PTN er trege som vanlig... http://forum.gathering.org/showthread.php?t=5239 Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har det vært såpass forsinkelse før om årene? Første gang jeg er seater.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Har det vært såpass forsinkelse før om årene? Første gang jeg er seater.. Har vært det ja.. PTN er ikke akkurat kjent for å holde frister. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Uansett, nå er det endelig oppe. Man får litt TG-feeling allerede av å reservere plasser Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg har 5 billetter til salgs. Send en PM vis du er interessert:) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Begynt å snekre meg hylle i dag.Skåret ferdig noen plater, skal gjøre en god del mer i morgen. Har nå fått skrudd sammen det meste og grunnet et strøk. Har bilder, men må på annen PC med kortleser for å få bildene så orker ikke laste dem opp akkurat nå. Driver på å lager et låsbart skap også som skal skrues i hylla. Akkurat laget meg en liten prototype/test av "downlight-led" belysning til hylla, 3x5xXX cm (HxDxL)med innfelte leds som skal være forsenket i planken. Ser ut til å bli veldig bra. Hylla blir forøvrig i fargen hvit og lakket-trevirke. Skal ha hjul på toppen så jeg kan snu den og bruke den som tralle så jeg slipper bære alt utstyr, må også prøve å lage en liten sokkel på toppen til å sette forsterkeren nedi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg