Olum Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er mulig jeg skal over grensa, men da kjøper jeg nok kvota selv. Hva ligger den egentlig på? 10 bokser? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er mulig jeg skal over grensa, men da kjøper jeg nok kvota selv. Hva ligger den egentlig på? 10 bokser? 10 bokser porsjon og 5 bokser løs. Hvis du skulle finne på å ikke fulle kvoten selv føl deg fri til å sende meg en pm. Lenke til kommentar
safags Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 er det satt opp noen buss er fra hamar stasjon til vikingskipet? Litt langt å gå fra stasjonen med alt utstyr :/ Eller går det noen rutebusser som stopper like ved? Link please Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) er det satt opp noen buss er fra hamar stasjon til vikingskipet?Litt langt å gå fra stasjonen med alt utstyr :/ Eller går det noen rutebusser som stopper like ved? Link please By buss 2 og 4 går i allefall nesten dit, blir vel 500-700 meter å gå.. Man tar da buss fra Jernbaneplassen til Hamjern (Espern). http://www.hedmark-trafikk.no/dtArticle.as...&amid=33218 (bybuss hamar må velges for å laste ned riktig rutetabell) Koster vel 24,- med buss elns. så er ikke så veldig mye dyrere med taxi, blir vel rundt 100,- med taxi om jeg ikke tar helt feil. (Ingen garanti fra meg på den taxi prisen, bare regna sån grovt) Endret 27. februar 2008 av aGal Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg seater for øyeblikket 19 billetter. Dersom noen har et fåtall folk de ønsker seatet så kan jeg seate dere om dere ønsker. Eventuelt om en enkeltperson hadde giddi å satt meg som seater så jeg får seata mine 19 så hadde jeg satt stor pris på det. Etter jeg har seata mina så kan du fjerne meg som seater igjen. Send meg en PM, takk Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 er det satt opp noen buss er fra hamar stasjon til vikingskipet?Litt langt å gå fra stasjonen med alt utstyr :/ Eller går det noen rutebusser som stopper like ved? Link please By buss 2 og 4 går i allefall nesten dit, blir vel 500-700 meter å gå.. Man tar da buss fra Jernbaneplassen til Hamjern (Espern). http://www.hedmark-trafikk.no/dtArticle.as...&amid=33218 (bybuss hamar må velges for å laste ned riktig rutetabell) Koster vel 24,- med buss elns. så er ikke så veldig mye dyrere med taxi, blir vel rundt 100,- med taxi om jeg ikke tar helt feil. (Ingen garanti fra meg på den taxi prisen, bare regna sån grovt) Tok like greit taxi fra togstasjonen i Hamar til Vikingskipet. Er ikke akkurat så dyrt mtp på at man reiser parvis ^^ Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg prøvde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p : Er det mulig å få kontakt med PTN på telefon eller IRC? Sendte mail for 3-4 dager siden, og har enda ikke fått svar. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg prøvde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p :Er det mulig å få kontakt med PTN på telefon eller IRC? Sendte mail for 3-4 dager siden, og har enda ikke fått svar. Jeg prøcde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p : Hva skal du kontakte de for, if u dont mind me asking Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Jeg prøcde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p :Hva skal du kontakte de for, if u dont mind me asking Han svarte da på det... Det har noe med billettene mine å gjøre.Jeg har betalt, men på min acc står det at de skylder meg 4185NOK. Og på en kompis sin acc, så står det at han skylder de 4185NOK. Endret 28. februar 2008 av Mevon Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 gi meg seating! klokka er allerede 20:06 skulle vært oppe klokka 20:00 Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg prøvde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p :Er det mulig å få kontakt med PTN på telefon eller IRC? Sendte mail for 3-4 dager siden, og har enda ikke fått svar. Jeg prøcde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p : Hva skal du kontakte de for, if u dont mind me asking Jeg svarte deg i går:) Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 da er 48 stykk nerder seata Nest borterste boksen til venstre øverst Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Angrer så sykt på at jeg refunderte TG-billettene Har så sykt lyst til å reise. Er det noen form for billett som er mulig å få tak i? Lenke til kommentar
Andersr89 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mener det er igjen gamer billetter. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Da var eg seata gitt Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg prøvde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p :Er det mulig å få kontakt med PTN på telefon eller IRC? Sendte mail for 3-4 dager siden, og har enda ikke fått svar. Jeg prøcde å spørre i går, men fikk ikke noe svar, så jeg får prøve igjen:p : Hva skal du kontakte de for, if u dont mind me asking Jeg svarte deg i går:) Faen. Trodde jeg burnet deg nå Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mener det er igjen gamer billetter. Hvor kan jeg få tak i de? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Mener det er igjen gamer billetter. Hvor kan jeg få tak i de? Jeg tror de kommer på PTN igjen, men jeg vet ikke. Mener at jeg leste det et sted, du kan jo se etter på gathering.org, tror det var der jeg så det. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Mener det er igjen gamer billetter. Hvor kan jeg få tak i de? Gamerbillett får du bare hvis du tar kontakt med TG crew/personale og får gode plasseringer i compoer osv Disse billettene som er til overs blir frigjort etterhvert til vanlige billetter.. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Var det gamer biletter du skulle ha tak i? Jeg trodde det var gamle biletter du mente. (Biletter som er blitt refunderte.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg