Mompen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da er det snart klart for seating! Klikk her Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Weee. noen som slår seg sammen med meg slik at vi blir over 10 er 6 nå minsker ventetiden og sikker plass ^^ Endret 24. februar 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Må prøve å få gjort det samme:P OT: Har fått meg jobb på REMA! Går VG1, så dette var gla' nyheter:) Får ikke lønning før TG da, men sånn går det Har i alle fall penger til innkjøp av denne luringen Endret 24. februar 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 21 som har meg som seater så blir bare å velge og vrake Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) jeg har 10 stk vis jeg f[r den siste biletten av han som skulle selge meg innen det... jaja fikk jeg ikke den siste biletten..s[ noen som har lyst og sl[ seg sammen slik at vi kommer fortere til seatinga? Endret 25. februar 2008 av Chipset Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvordan fungerer egentlig en slik switch? Har ikke så god greie på det! Fint om noen kunne forklart Har forresten en router hjemme, er det noe lignende? Står mye nyttig her: Hva er forskjellen på hub, switch og router? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 jeg har 10 stk vis jeg f[r den siste biletten av han som skulle selge meg innen det... jaja fikk jeg ikke den siste biletten..s[ noen som har lyst og sl[ seg sammen slik at vi kommer fortere til seatinga? wuts up with ur keyboard lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Kan man bruke VISA kort som billett? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 ja hvis du reg. under member card Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg og et par kompiser ønsker å kjøpe billetter. Betaler 800 kr, som er maks pris ifølge reglemanget til TG. Overfører beløpet til din bankkonto -> så setter du meg eller en av kompisene mine som user og seater av ticketen din. PM Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg og et par kompiser ønsker å kjøpe billetter. Betaler 800 kr, som er maks pris ifølge reglemanget til TG. Overfører beløpet til din bankkonto -> så setter du meg eller en av kompisene mine som user og seater av ticketen din. PM Eller 1035,- hvis man har bestilt "without KANDU-membership". Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 noen her som vet noe om buss/transport fra Kristiansand-Lillesand-Grimstad-Arendal noen som skal dit som har en ekstra plass i bil ect. så blir det billigere med bensin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hærlig! Har nå også ordne en ultra portabel hylle løsning for 3 personer Her er min hylle, tenkt ut av meg, så helt gjort av min bestefar, kongen av aluminium Her har jeg tenkt ut etter hva jeg har behov for. en plass å ha mat (les snop), drikke utstyr og annet stæsj. Lett og bærbar (skal reise med tog) en hylleetasje istedenfor de tradisjonelle to. men likevel stabil, pga støttekryss og skråkryss på sidene. Her er det stor bruk av vingemuttere og hyllen kan settes opp på 10 minutter. nå mangler jeg bare å pusse den på toppen så den blir fin bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. februar 2008 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hærlig! Har nå også ordne en ultra portabel hylle løsning for 3 personer Her er min hylle, tenkt ut av meg, så helt gjort av min bestefar, kongen av aluminium Her har jeg tenkt ut etter hva jeg har behov for. en plass å ha mat (les snop), drikke utstyr og annet stæsj. Lett og bærbar (skal reise med tog) en hylleetasje istedenfor de tradisjonelle to. men likevel stabil, pga støttekryss og skråkryss på sidene. Her er det stor bruk av vingemuttere og hyllen kan settes opp på 10 minutter. nå mangler jeg bare å pusse den på toppen så den blir fin bilder: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvor mye vekt tåler den ? ser litt spinkel ut i allefall platene på toppen ser litt tynne ut. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 var det jeg tenkte på også den burde vel forsterkes på midten.. men hvis du har testet så går det nok bra : ) Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Jeg har sendt et par mailer til PTN de siste dagen, men enda ikke fått svar. Er det vanlig at de bruker lang tid på å svare? JEg lurer også på om det er mulig å få tak i PTN på telefon eller på IRC? Endret 27. februar 2008 av Stianlol Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har sendt et par mailer til PTN de siste dagen, men enda ikke fått svar.Er det vanlig at de bruker lang tid på å svare? JEg lurer også på om det er mulig å få tak i PTN på telefon eller på IRC? Tør jeg spørre hva du skal kontakte de for? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har sendt et par mailer til PTN de siste dagen, men enda ikke fått svar.Er det vanlig at de bruker lang tid på å svare? JEg lurer også på om det er mulig å få tak i PTN på telefon eller på IRC? Tør jeg spørre hva du skal kontakte de for? Det har noe med billettene mine å gjøre. Jeg har betalt, men på min acc står det at de skylder meg 4185NOK. Og på en kompis sin acc, så står det at han skylder de 4185NOK. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hærlig! Har nå også ordne en ultra portab *snip!* Hvor mye vekt tåler den ? ser litt spinkel ut i allefall platene på toppen ser litt tynne ut. Har testa med 120 kg nå =) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Noen her fra hw som skal over svenskegrensen før treffet og ikke klarer å fulle snus kvoten selv? PM meg. Endret 27. februar 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg