Bakke Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Trenger man ha med egen switch?? Nope, switchene står klar på bordene når du kommer. Hver av deltakerene får tildelt en port. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Trenger man ha med egen switch?? Bare visst du vil ha med en ekstra pc da, f. eks bærbar Endret 21. februar 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Wee panther og netshop kommer til TG de står som sponsorer/partnere til TG ! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jaja, da tjener dei eindel tusen på nerdar da Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Wee panther og netshop kommer til TG de står som sponsorer/partnere til TG ! Snart tom for Panther jeg Kjøpe mer på TG Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Blir det noe trådløs nett på TG? Skal ha med PS3 og bærbar pc, så kunne godt tenkt meg nett på begge! Eller må jeg bytte på den porten jeg får tildelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Blir det noe trådløs nett på TG? Skal ha med PS3 og bærbar pc, så kunne godt tenkt meg nett på begge! Eller må jeg bytte på den porten jeg får tildelt? Det blir nok ikke et offisielt trådløst nett, men er nesten garantert noen som setter opp trådløst nett. Eventuelt kan du bare investere i en billig switch? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Harry tur i morgen ! Kjøpe et brett brus og et med no energygreier, må jo ikke glemme øl Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hvordan fungerer egentlig en slik switch? Har ikke så god greie på det! Fint om noen kunne forklart Har forresten en router hjemme, er det noe lignende? Endret 21. februar 2008 av braxboy Lenke til kommentar
username882 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Harry tur i morgen ! Kjøpe et brett brus og et med no energygreier, må jo ikke glemme øl Vet ikke om det var det du mente, men alkohol er ikke lov på TG : o Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hvor mange dager er det igjen nå? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Harry tur i morgen ! Kjøpe et brett brus og et med no energygreier, må jo ikke glemme øl Vet ikke om det var det du mente, men alkohol er ikke lov på TG : o Alkoholfritt øl Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Wee panther og netshop kommer til TG de står som sponsorer/partnere til TG ! Snart tom for Panther jeg Kjøpe mer på TG Hvor mye kjøpte du i fjor om du fortsatt har mer igjen?? Hvor mange dager er det igjen nå? Ca. 27 dager. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hehe, var crew på HadeLan 2008, vi ble sponset med 500+ bokser med Panther inkl slush, så da kjøpte jeg med ett brett Endret 21. februar 2008 av Mompen Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Harry tur i morgen ! Kjøpe et brett brus og et med no energygreier, må jo ikke glemme øl Vet ikke om det var det du mente, men alkohol er ikke lov på TG : o Haha, nei vet at det ikke er lov. Har heller ikke tenkt å drike noe der i form av å prøve å skjule det. Men kvota må jo i allefall handles når man farter over til "søta-bror", og den ble i form av 5 liter øl + noe "barne-cider". Handla også 3 brett x-ray (energy-drikke) og et brett pepsi max, samt en hel del snop. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hvor mange stikkontakter får man på TG? Er man sikret plassen man tar? Evt hvis man tar med alt man har når man reiser på hotell, kan man regne med å få plassen sin tilbake slik du forlot den når du returnerer? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 plassen din ER plassen din, har noen tatt den går du til crew og bekrefter at det er din plass og security vil ordne det ;)Du får sikkert 1 kontakt. TA MED SPLITTER! En slik 6'er kontakt er VELDIG kjekt å ha. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 wow....på de andre lanene jeg har gått på så var det ikke lov med padde og du fikk bare 2 kontakter...woho da kan jeg fyre opp alle de eksterne på en gang. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Bare pass på å ikke koble til alt for mye som trekker strøm. Folk blir fort litt molefunkne om strømmen går på raden dems. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Tipper at 2-4 eksterne, 1 usb hub og 1 bærbar egentlig går fint Men skulle det skje så gjemmer jeg alt... vil være forferdelig å være syndebukken. Hater de idiotene som tar med pizzavarmer og så tar det 2 timer å finne ut hvem det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg