aGal Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Prøv å svare i det minste når du først skriver et innlegg "Hawts"! aGal: Ser ikke helt problemet i at du skal kunne koble på en switch slik at du får internett til begge dine maskiner. Uansett så legger vel ikke crew merke til dette. Men hva i alle dager skal du med to datamaskiner? Laste ned med lappisen og spille med stasjonære Har en slik switch: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=120841 Endret 15. februar 2008 av aGal Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Når det er det eneste en har liggende så tar en det, hadde klart meg fint med en 8p, men hvorfor kjøpe inn en slik når jeg ikke trenger det? Forståelig nok. Måtte bare kommentere det... Tror jeg dropper å ta med switchen, da tror jeg det blir litt misnøye her hjemme når halve nettverket er nede... Har to netverksporter på PC-en i alle fall, hvis det skulle bli behov. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 da var jeg et hakk nærmere "TG ready". vært i sverige å handlet varer Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har dessverre 2 kompiser som ikke har f[tt bilett.. og vis det er noen av dere her som faktsik skal gi tilbake deres bilett..s[ si ifra til meg istede.. s[ tar jeg over de>( Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ah comon! de bruker jo forever ang seating... i år skal jeg i alle fall ikke glemme det:p fikk crappy plasser ifjord, men ikke i år! refresher gathering.org minst 3 ganger daglig Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Prøv å svare i det minste når du først skriver et innlegg "Hawts"! aGal: Ser ikke helt problemet i at du skal kunne koble på en switch slik at du får internett til begge dine maskiner. Uansett så legger vel ikke crew merke til dette. Men hva i alle dager skal du med to datamaskiner? Laste ned med lappisen og spille med stasjonære Har en slik switch: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=120841 Dette er ikke lov, og vil trolig heller ikke fungere, for hver plass er låst til en ip og dns adresse som inneholder plass nret ditt osv, så hvis du skal koble inn switch må du ivertfall snakke med crew. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Dette er ikke lov, og vil trolig heller ikke fungere, for hver plass er låst til en ip og dns adresse som inneholder plass nret ditt osv, så hvis du skal koble inn switch må du ivertfall snakke med crew. Ok, da dropper jeg det trolig. Bare her diskusjon.no er buggy nå eller fler som opplever at masse grafikk er borte og siden er litt fuck'd ? Endret 18. februar 2008 av aGal Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 da blir det tg i år også da første gangen ifjord, glemmer ikke synet av å komme inn i hallen første gangen Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Dette er ikke lov, og vil trolig heller ikke fungere, for hver plass er låst til en ip og dns adresse som inneholder plass nret ditt osv, så hvis du skal koble inn switch må du ivertfall snakke med crew. Ok, da dropper jeg det trolig. Bare her diskusjon.no er buggy nå eller fler som opplever at masse grafikk er borte og siden er litt fuck'd ? Opplevde det tidligere i dag, ja. Har opplevd det andre ganger óg :/ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Burde ikke seatingen nærme seg nå? Mener å huske jeg seatet tidlig i februar i fjor, eller er det feil? Endret 18. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Burde ikke seatingen nærme seg nå? Mener å huske jeg seatet tidlig i februar i fjor, eller er det feil? Det er nok feil. Seatingen var jævlig sent ute i fjor. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 TG-nyheter OMGBBQ! Har meldt meg på=D Noen andre?^^ Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 TG-nyheter OMGBBQ! Har meldt meg på=D Noen andre?^^ Fristende men har vel egentlig ikke tid til det.. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Tror kanskje jeg melder meg på EDIT: Noe som ble ruinert av en deilig hyttetur.. *sigh* Endret 20. februar 2008 av takZa Lenke til kommentar
Refi Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 noen som selger 2-4 billeter? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 noen som selger 2-4 billeter? Ikkje rette plassen å spørre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen her som vet om en fiffig løsning da det kommer til soving, som ikke innebærer 100 svette nerder? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Noen her som vet om en fiffig løsning da det kommer til soving, som ikke innebærer 100 svette nerder? Vikingskipet Motell. Vi er seks kamerater som skal reise ned og vi har leid oss leilighet av Vikingskipet Motell. Betaler 6600kr totalt inkl frokost. Altså snaue 1100kr for hver person inkl frokost. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Blir deilig å bare kunne tusle over til leiligheten hver gang vi blir trøtte Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Trenger man ha med egen switch?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg