Bakke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og som jeg leser på forumet her, så ser jeg at dere eldre hater oss "små kids" på LAN. Kommer ikke an på alderen, men på hvordan du oppfører deg. Ja, mange modnes med alderen og oppfører seg bedre, men ikke alle... Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Noen her som har et Socket 478 hk som de kan ta med seg? Betaler der og da Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Blir min første tur og, har vært på Warpzone (største lan i Rogaland) flere ganger. Men har alltid hatt lyst å ta turen til TG, men har alltid hatt noe annet til å ødelegge plan. I fjor var det at jeg ikke fikk med meg billettsalget Men i år er året Lenke til kommentar
username882 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Woho! Jeg fikk billett :!: Ikke vært der før så gleder meg nå ^^ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hvordan fikk du tak i billett så seint takZa? Var det en refundert bilett? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er nok ikke lenge til seatingen no Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) har gjort ferdig snekkring av hylla nå. skal begynne å male den i morgen platene skal være knall orangsje og stativet svart. Det skal et banner på toppen. bilder her: http://home.online.no/~gurands/hylle/ sånn liten opplysning det blir 3 meter fra gulv til toppen av banneret når det står på bordet på tg. hylla malt : http://home.online.no/~gurands/hylle/DSC_0014.JPG og med mine bekjentskaper vi fikk sponset et PVC Lier Kopi og Trykk til å ha på toppen Endret 14. februar 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Steintøff hylle gitt! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Virket veldig proft Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 har gjort ferdig snekkring av hylla nå. skal begynne å male den i morgen platene skal være knall orangsje og stativet svart. Det skal et banner på toppen. bilder her: http://home.online.no/~gurands/hylle/ sånn liten opplysning det blir 3 meter fra gulv til toppen av banneret når det står på bordet på tg. hylla malt : http://home.online.no/~gurands/hylle/DSC_0014.JPG og med mine bekjentskaper vi fikk sponset et PVC Lier Kopi og Trykk til å ha på toppen Ser bra ut det, likte fargekombinasjonen, akkurat designa ferdig en stol på skola med samme fargekombinasjon ! Er vel på tide at jeg begynner med snekring av hylle snart, må bare bli ferdig med kjellerstua helt 100% først, driv å pusse opp, mangler siste finish.. Har igjen noe plater som jeg kanskje kan bruke til hylle Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kom til å tenke på en ting, har sett på bilder fra tg og da jeg var på besøk der i fjor at noen folk har fler PC'r som regel i form av 2 stasjonære eller en laptop og en stasjonær, er det da mulighet for å ta med switch selv så man får net på begge PC'r`? eller må man da ha betalt 2 plasser til seg selv ? Står vel sikkert på TG sin side men gidd ikke lete Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Står vel sikkert på TG sin side men gidd ikke lete Nice Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Prøv å svare i det minste når du først skriver et innlegg "Hawts"! aGal: Ser ikke helt problemet i at du skal kunne koble på en switch slik at du får internett til begge dine maskiner. Uansett så legger vel ikke crew merke til dette. Men hva i alle dager skal du med to datamaskiner? Endret 15. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kom til å tenke på en ting, har sett på bilder fra tg og da jeg var på besøk der i fjor at noen folk har fler PC'r som regel i form av 2 stasjonære eller en laptop og en stasjonær, er det da mulighet for å ta med switch selv så man får net på begge PC'r`? eller må man da ha betalt 2 plasser til seg selv ?Står vel sikkert på TG sin side men gidd ikke lete En kan ta med egen switch ja, men den må være unmanaged, og du må heller ikke ha noen som helst privat DHCP server tilkoblet den switchen, siden det kan lage krøll med nettverket. Personlig skal jeg ta med meg en egen switch, en HP procurve 2324, 24 porter. Lenke til kommentar
username882 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg fikk på partyticket ja.. : ) Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Personlig skal jeg ta med meg en egen switch, en HP procurve 2324, 24 porter. Hva skal du med en 24-porters switch da? Overkill? Neh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Personlig skal jeg ta med meg en egen switch, en HP procurve 2324, 24 porter. Hva skal du med en 24-porters switch da? Overkill? Neh! Når det er det eneste en har liggende så tar en det, hadde klart meg fint med en 8p, men hvorfor kjøpe inn en slik når jeg ikke trenger det? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hvorfor ikke kjøpe et pci kort med nettverksinnganger også dele den første nettverksporten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 hvorfor ikke kjøpe et pci kort med nettverksinnganger også dele den første nettverksporten? Det er ikke fysisk plass til flere pci enheter i pcen min, med mindre jeg tar ut det trådløse nettverkskortet (kjører 2x 2900xt i crossfire, så det opptar en god del plass) Dessuten så skal de andre pcene jeg trenger nett til ha nett selv om hovedpcen blir skrudd av. Og hva er poenget med og kjøpe nettverkskort når jeg kan få en bedre løsning gratis? (selv om nettverkskort ikke akkurat koster mye) Har også hatt dårlig erfaring med slik nettverksdeling, har aldri fått det til og fungere 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg