Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt morsomt at alle (meg selv innkludert) sier "skal på TG i år også" når TG for i år er ferdig. Det er jo neste års TG de egentlig prater om. :p

9506841[/snapback]

 

skrev neste år jeg :p

 

folk føler det er så lenge siden tg da vet du

9506860[/snapback]

*host*

 

var på tg i år for første gang og det ga meg utrolig medsmak..  gleder meg til neste år. (har sån derre teller på alle firefox vinduene mine :p )

håper alle jeg ble kjent med der skal i år også. jada, jeg er 20 år og digger tg...hehe.  :thumbup:

9506784[/snapback]

Lenke til kommentar
var på tg i år for første gang og det ga meg utrolig medsmak..  gleder meg til neste år. (har sån derre teller på alle firefox vinduene mine :p )

håper alle jeg ble kjent med der skal i år også. jada, jeg er 20 år og digger tg...hehe.  :thumbup:

9506784[/snapback]

 

Du skreiv begge deler :p

9506893[/snapback]

jeg har kortidsminne... husker så vidt hva jeg har skrevet nå uten å lese igjennom.. :whistle:

Lenke til kommentar

ÅÅ.... TG allerede? uff tiden går fort, eller hva sier jeg? blir bra med TG nå snart. gitt glipp av det i fjor noe jeg ikke har planer om i år! Har bare et problem da. har ikke noe pc lenger da den takk for seg i vår.. Og budsjettet har ikke plass for noe ny pc enda :( MEN må da poker klare det!! Men en ting jeg ikke gleder meg til er å kjøre hjem når det er ferdig lite/dårlig søvn i løpet av 4 dager og 40mil hjem, nei uff.

Lenke til kommentar
Ok. Jeg har ikke pc, men Mac. Regner ikke med at Mac folk blir så veldig godt tatt imot hehe :p Har ikke noe spill uansett på Macen, så det er like greit. Det jeg lurer på er om det er mange som tar med x360? Er det mange som linker det?

9527870[/snapback]

Man kan ha en tendens til å himle litt med øynene hvis man går forbi

en rad og ser at en person sitter med mac.. men at en har med 360

gjør det jo litt bedre. Er flere som har med konsoll og tv for å spille på..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...