ekwathne Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal ta buss fra Haugesund og tog fra Bergen til Hamar. Blir en lang tur. Godt vi har skaffet oss leilighet mindre enn 1 min gangavstand fra skipet. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal ta buss fra Haugesund og tog fra Bergen til Hamar. Blir en lang tur. Godt vi har skaffet oss leilighet mindre enn 1 min gangavstand fra skipet. Hvilket tog tar du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hvor er det hen? Hamar, slik det har vært de siste årene... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 hvor er det hen? TG har vært i Vikingskipet på Hamar siden 1996. Før det var det i SKedsmohallen, Rykkinnhallen og i Stavanger. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gleder meg til reisen til og med. Jeg og en kompis kjører nedover, han får kjørt opp til TG:) Ellers gleder jeg meg til å bruke tid der:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lurer fælt på hvor lang tid vi som tar tog får på å lesse av alt utstyret?.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lurer fælt på hvor lang tid vi som tar tog får på å lesse av alt utstyret?.. Kan vel si ifra til konduktøren hvor dere skal av eller når dere går på at dere har litt mye utstyr som skal med ? Kanskje de er så snille å ta hensyn til det Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lurer fælt på hvor lang tid vi som tar tog får på å lesse av alt utstyret?.. Tok toget i fjor. Var null stress. Bare sørg for å være våken og klar 5 minutter før du går av. Man har da vel ikke mer enn maks 3 sekker/kofferter til sammen? Tid er det nok av. Og når jeg tok toget fra Bergen i fjor, hadde NSB "planlagt" litt for TG-folket, så toget fra Oslo S til Hamar var rett forsiden av det som kom fra Bergen, så alt gikk helt smooth Så bestiller man Taxi fra togstasjonen på Hamar til Vikingskipet. Lenke til kommentar
Verloen Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Er ikke så lenge igjen nå. Blir koselig å se alle folka igjen. Håper bare jeg får fri fra jobb og skyss oppover Og at jeg får kjøpt meg ny pc for de pengene jeg ikke har. Lise liker TG Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da er det snart klart for hyllebygging. Det er noe jeg ser fram til for det får virkelig fram TG-feelingen. Jeg har ikke levert frikortet enda, så det er blitt trukket 50% i januar og februar. Om jeg leverer frikortet før lønningsdagen i mars, får jeg vanlig lønn + det som tidligere er trukket da? Jeg håper virkelig det for de pengene kan komme til nytte. Husker ikke hvor mye jeg brukte på TG i fjor, men det var en hel del. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvordan blir det med hylla vår (3 plasser) med switcher, blir de i veien? Er det mulig og flytte de? Lurer jeg også på... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skal ta buss fra Haugesund og tog fra Bergen til Hamar. Blir en lang tur. Godt vi har skaffet oss leilighet mindre enn 1 min gangavstand fra skipet. Hvilket tog tar du? Tar toget fra Bergen som drar klokken 22:58, er fremme i Oslo klokken 06:26. Tar så tog fra Oslo til Hamar klokken 06:37. Dette er da på Søndag 16 mars da vi reiser ned litt før treffet siden vi har leilighet. Flere her fra som skal ta det toget? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Hvordan blir det med hylla vår (3 plasser) med switcher, blir de i veien? Er det mulig og flytte de? Lurer jeg også på... Alle har krav på 60x80cm, så det skal egentlig ikke være noe problem Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 blir påbygging av hylla etterpå. ramme for banner og litt modefisering. den skal også males svart og orange. banner skal også bestilles, den siste skjer ikke før i vinterferien. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Alle har krav på 60x80cm, så det skal egentlig ikke være noe problem Men utifra dette bildet, så ser det ut som disse boksene som jeg reiner med er switch'er er plassert rundt om kring på bordene. Da kan vell de være i veien for en hylle som tar tre plasser? Ser vertfall slik ut på bildet. Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Da er det snart klart for hyllebygging. Det er noe jeg ser fram til for det får virkelig fram TG-feelingen. Jeg har ikke levert frikortet enda, så det er blitt trukket 50% i januar og februar. Om jeg leverer frikortet før lønningsdagen i mars, får jeg vanlig lønn + det som tidligere er trukket da? Jeg håper virkelig det for de pengene kan komme til nytte. Husker ikke hvor mye jeg brukte på TG i fjor, men det var en hel del. De pengene får du ikke igjen før i oktober neste år.. dessverre:P Hvis du leverer frikort mange dager før de skal sende lønningene inn i systemet får du nok skattefri lønning da Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Alle har krav på 60x80cm, så det skal egentlig ikke være noe problem Men utifra dette bildet, så ser det ut som disse boksene som jeg reiner med er switch'er er plassert rundt om kring på bordene. Da kan vell de være i veien for en hylle som tar tre plasser? Ser vertfall slik ut på bildet. er nysgjerrig jeg også.. altfor lite aktivitet her folkens.. Endret 9. februar 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tror kanskje at Crewet friker litt om dere flytter på switchene Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Om jeg ikke husker feil, så kan de switchene vries rundt slik at de blir ute av veien. Om dette ikke skulle være tilfelle må det vel være mulig for crew å sette switchen andre veien slik at dere får plass til hyllen deres. Bygg hylle dere, det ordner seg nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg