Exentler Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Flipside, var det han karen som sto og var DJ ene kvelden/natta? har var torsdag kveld. med de baby lydene blandt annet Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hell yeah! Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Nyheter fra forsiden: Important newsJoakim Espevik 10 January, 2008 15:55 In order to prepare for the seating procedure you must verify your address - go here: https://partyticket.net/account/editself If you have an invalid address or date of birth, it will fail our filters, and you will not be able to seat yourself. There will be a manual check for people who invalidly fail the integrity check, but you will not be able seat yourself until verified by admin if you need to do this. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Herregud... sliter med å holde meg i skinnet. Sitter å teller resterende tid. Blir konge! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hehe... Jeg har tallet 42 som bakgrunnsbilde på PC-en. Tar toget til Hamar om 42 dager, nemlig Lenke til kommentar
Holtuz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg kommer med videokamera og PC for å dekke arrangementet for ITpro.no Gleder meg enormt! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vet vi noe mer om når seatinga starter? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke annet enn at det er i Februar og at du må sjekke at all personalia på partyticket-kontoen din må være riktig for at du skal få kunne velge plass. @Gropsnok: PC og, faktisk? :!: Lenke til kommentar
Holtuz Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) @Gropsnok: PC og, faktisk? :!: Tenkte jeg skulle kline til skikkelig i år! Var der en dag i fjor, og da la jeg den igjen hjemme - noe jeg ikke ønsker å gjøre igjen. Endret 5. februar 2008 av Gropsnok Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er for lite aktivitet her!! Hva gleder folk seg mest til på TG08? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det er for lite aktivitet her!! Hva gleder folk seg mest til på TG08? ALT... gruer meg til buss turen da Endret 6. februar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er for lite aktivitet her!! Hva gleder folk seg mest til på TG08? Jeg gleder meg mest til jeg går inn i hallen og blir like overveldet av inntrykk, akkurat som i fjor. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det er for lite aktivitet her!! Hva gleder folk seg mest til på TG08? ALT... gruer meg til buss turen da Hvor tar du bussen fra? Olum: Ditto. Hadde et smil på kjeften i minst en time etter jeg kom inn, som ikke ville gå vekk Endret 6. februar 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det er for lite aktivitet her!! Hva gleder folk seg mest til på TG08? ALT... gruer meg til buss turen da Hvor tar du bussen fra? Trondheim =/ kordan det ? Endret 6. februar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Veit ikke om det er nevnt før: Themed graphics compo TG08:Environmental Earth Values (either serious or ironic view) and/or Transformers Noen som skal delta? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er for lite aktivitet her!! Hva gleder folk seg mest til på TG08? ALT... gruer meg til buss turen da Hvor tar du bussen fra? Trondheim =/ kordan det ? Bare tenkte du kanskje reiste fra Bergen Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Gleder meg til å se og være på TG for første gang. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Gleder meg til å se og være på TG for første gang. Jeg også! Kan bli spennende det helt til jeg kommer hjem igjen Blir sikkert en trøtt opplevelse Endret 7. februar 2008 av XitereX Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Skal selv reise fra bergen, men dropper innom gamlefar på veien for å se han noen dager så blir ikke så tung tur, bare lurer på hvordan jeg skal pakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg