Hawtz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Husker at jeg tok en pakke Mariekjeks fra en venn som satt forsiden av meg og teipet den fast til stolen hans så mye at du ikke kunne se pakningen lengre, bare en avlang klump med teip. Vi lo godt^^ Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Hvis det er noen som har 1 eller 2 billetter til salgs/vet om noen som selger, så send meg en PM! Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Mange her som lager hyller eller? Eventuelt legge ut bilde Spør da igjen jeg hva med å prøve å få liv i denne igjen jeg bygde hylle i fjor, og skal bare bygge litt om på den så den passder til ny pc, hanne laptop i fjor men skal ha stasjonær nå Lenke til kommentar
Føss Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg trenger 2 billetter hvis noen har å selge, eller vet hvor jeg kan få tak i det så vennligst PM meg Takk. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 du får tak i billetter på http://partyticket.net Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 du får tak i billetter på http://partyticket.net Neppe nå som det er utsolgt Selv om det er noen få som returnerer, så er det mange i køen. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jeg mente da at det er det enste stedet han kan få kjøpt billetter, han har jo ikke lov til å kjøpe av andre privat persjoner.. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 jeg mente da at det er det enste stedet han kan få kjøpt billetter, han har jo ikke lov til å kjøpe av andre privat persjoner.. jo, han kan kjøpe for 837,- eller biligere, det er IKKE lov til å selge dyrere en orginal prisen.. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Man kan selge for 1035 og, avhenger om billetten er KANDU-medlemsskap eller ei. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har det forresten kommet en demo for TG08? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Har det forresten kommet en demo for TG08? ikke ennå Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har bestillt 5 billetter, men når jeg skal velge plass, kan jeg velge for alle eller må hver å en gjøre det? Trur jeg leste en plass at de kunne sette meg som seater, men hvordan gjør de det? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har bestillt 5 billetter, men når jeg skal velge plass, kan jeg velge for alle eller må hver å en gjøre det? Trur jeg leste en plass at de kunne sette meg som seater, men hvordan gjør de det? du skriver litt rotete.. men for å sette seater så gjør følgende: partyticket.net - log in - Your Account - Trykk på ticket number til billetten - pick new seater Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Har det forresten kommet en demo for TG08? En demo hvafornoe? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ja, det ble litt rotete, men det ser ut som du skjønte det;) Trur jeg fikk det til, for nå står det seater: you på alle billettene. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Har det forresten kommet en demo for TG08? En demo hvafornoe? En type invitasjon til TG om jeg ikka tar helt feil. Denne er for TG07: Endret 4. februar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 that's right. håper det blir en mad demo for 08. den over er jo rå. musikken til flipside Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Noen steder jeg kan høre mer musikk fra Flipside? Eneste jeg har å kose meg med er videofilen fra konserten i fjor^^ OT: Innlegg nr 666^^ Endret 4. februar 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Flipside, var det han karen som sto og var DJ ene kvelden/natta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg