Sanux Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 haha dont get me wrong, jeg har ikkeno imot bakplate på Etasje nr 2... hater bare hyller meg Bakplate fra bordet og opp... Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg vil si med enig i at vi bør ha bakplate, visst det er en som liker å stjele som sitter foran da så er det jo nesten bare som å forsyne seg fra et skap.. Så de som ikke liker bakplate får heller bare leve med det! Lenke til kommentar
safags Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva slags mat burde man ha med? Hvis jeg og 2 andre kamerater får #restplass" biletter kan vi sitte samlet da? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva slags mat burde man ha med?Hvis jeg og 2 andre kamerater får #restplass" biletter kan vi sitte samlet da? Det spørs hvor sunn du vil være, men jeg anbefaler ikke gå for 100% junk-food. Kjøp deg Mr. Lee, druer, bananer, epler, ferdigsmurte baguetter, kanskje noen micro-ovn-pizzaer, nøtter, og PRØV å ikke drikk brus hele veien. Holder meg selv til omtrent bare vann. Ellers likte jeg hamburgerne i kiosken veldig godt Lenke til kommentar
safags Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva slags mat burde man ha med?Hvis jeg og 2 andre kamerater får #restplass" biletter kan vi sitte samlet da? Det spørs hvor sunn du vil være, men jeg anbefaler ikke gå for 100% junk-food. Kjøp deg Mr. Lee, druer, bananer, epler, ferdigsmurte baguetter, kanskje noen micro-ovn-pizzaer, nøtter, og PRØV å ikke drikk brus hele veien. Holder meg selv til omtrent bare vann. Ellers likte jeg hamburgerne i kiosken veldig godt Er det tilgang på kokt vann der? Og hva med bestikk? skal vi ha med selv ellers fåes det der? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 De har en drøss med vannkokere der + mikrobølgeovner. Plastbestikk kan du få i kiosken i vikingskipet. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det tilgang på kokt vann der?Og hva med bestikk? skal vi ha med selv ellers fåes det der Ja, de er vannkokere der. Om du kjøper mat i kantina der er det som å kjøpe mat på et gatekjøkken. Plastikk. Trodde du alle hadde med bestikk hjemmefra? Kan forresten si meg litt enig i det med bakplate. Kan jo bli riktig koselig å prate med han forran deg uansett Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg og en kamerat kommer til å gå på et tidlig tog og kommer frem i 15 tiden, regner med at den verste køen er bort da. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg er fremme kl 8 eller 9 D= Men nå stikk jeg til Geilo! Take care, bye bye now. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er det noen som kan si meg når sånn cirka vi får reservert plassene? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Er det noen som kan si meg når sånn cirka vi får reservert plassene? Det er det ingen som vet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Betale 300 kr ekstra for en kronglete buss? Nei, takk! Kunne du fortalt meg hva du synes er så gale med det? 300 per vei er billig, og hvem har sagt noe om kronglete busser? Nå vet ikke jeg hva en "Tide-buss" er, men en viss standard må det vel være. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tide er busselskapet her på vestlandet (hsd og gaia fusjonen) hvis vi snakker turbuss så ser de temmelig godt ut, hvertfall de jeg har vært med... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Håper for all del at jeg ikke havner i nærheten av noen gjøker som skal spille alt de har på pcn på høytalere i 130 desibel 24/7, for da kommer herr avbitertang høhø Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Håper for all del at jeg ikke havner i nærheten av noen gjøker som skal spille alt de har på pcn på høytalere i 130 desibel 24/7, for da kommer herr avbitertang høhø heheheh, herr avbitertang... han kommer ikke i nerheten av mitt anleg Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Betale 300 kr ekstra for en kronglete buss? Nei, takk! Kunne du fortalt meg hva du synes er så gale med det? 300 per vei er billig, og hvem har sagt noe om kronglete busser? Nå vet ikke jeg hva en "Tide-buss" er, men en viss standard må det vel være. Det er billigere med 300,- tur-retur med tog fremfor 600,-. Dessuten er det mer rolig og chill å sitte på et tog enn en buss. Så det så. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tide er vel bare for Hordaland, Kolumbus er for Rogaland. Men for sandnes (evt. stavanger) folk så passer tog ganske bra. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Priceless xD Tok han mye? Han tok ikke noe mer enn en Godt & Blandet pose eller noe, men det er prinsippet. Man skal ikke stjele godteri fra andre folk Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mange her som lager hyller eller? Eventuelt legge ut bilde Spør da igjen jeg Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Priceless xD Tok han mye? Han tok ikke noe mer enn en Godt & Blandet pose eller noe, men det er prinsippet. Man skal ikke stjele godteri fra andre folk i alle fall ikke på TG!!! =) i fjor så var det en jævel på motsatt side av meg som stjal cola boksene mine dum som jeg var så satt jeg de oppå pcen så alle kunne se og evt ta :/ men jeg busta han til slutt !! fikk jeg godis tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg