Hawtz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Sjansen for at du får billetter er fortsatt ganske stor. Det er mange som avbestiller og slikt, så du skal ikke se bort i fra det. Jeg bestilte i går, og det er ca. 300 før meg. Endret 29. januar 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 jeg lurer på om jeg faller inn i gamer ticket? siden der sier de ""A ticket for The Gathering 2008 for elite gamers, if you order this then the entire order will be subject to approval and to use this ticket you must clearly be an elite game"" Er ikke med i clan, men noen venner av meg som jeg ofte spiller med skal på tg, kunne vi "lagd" en klan da for å komme med? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 tviler, er vel bare for proffene det tror jeg Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jaja Får se om noen avbestiller! : D Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 til de som bygger hylle, plis ikke bygg med plate bak... det er ufattelig irriterende og sitte bak en slik hylle som da ødelegger mye av tg følelsen... satt bak en slik hylle i fjor og jeg kan ikke si annet at jeg følte meg innestengt, og på et relativt lite lan... så jeg ber dere alle ikke bygg hylle med en bakplate ! i alle fall ikke helt ned til bordet. takk til de som følger mitt råd =) Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 til de som bygger hylle, plis ikke bygg med plate bak...det er ufattelig irriterende og sitte bak en slik hylle som da ødelegger mye av tg følelsen... satt bak en slik hylle i fjor og jeg kan ikke si annet at jeg følte meg innestengt, og på et relativt lite lan... så jeg ber dere alle ikke bygg hylle med en bakplate ! i alle fall ikke helt ned til bordet. takk til de som følger mitt råd =) Var ingen hyller på min rekke i fjor =D Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 da var du en av de heldige:p Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vel, med bakplate eller lignende på spacesavere er vel smak og behag.. for de som bygger den i alle fall. Jeg liker gjerne å ha en plate der. Men skjønner tankegangen din, SaNux Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 til de som bygger hylle, plis ikke bygg med plate bak...det er ufattelig irriterende og sitte bak en slik hylle som da ødelegger mye av tg følelsen... satt bak en slik hylle i fjor og jeg kan ikke si annet at jeg følte meg innestengt, og på et relativt lite lan... så jeg ber dere alle ikke bygg hylle med en bakplate ! i alle fall ikke helt ned til bordet. takk til de som følger mitt råd =) jeg skal ha plate bakom sån at ting ikke detter ned bakom, oppå sjermen og pcn til den som sitter bakom... Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Funker det å få billetter nå? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Funker det å få billetter nå? Du må stille deg i kø. Sannsynligvis får du billetter en gang, men ingenting kan garanteres. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Funker det å få billetter nå? Alle billetter er utsolgt. Men det hender at noen få returnerer dem. Men sjansene for å få billetter hvis det ikke kjøpes privat er ganske små. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Surt, fant ingen på finn EDIT:La ikke merke til kommentaren din I.A.G, vet du hvor jeg stiller meg i kø? Endret 29. januar 2008 av Zonked223 Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Surt, fant ingen på finn EDIT:La ikke merke til kommentaren din I.A.G, vet du hvor jeg stiller meg i kø? PartyTicket, les førsteposten... Endret 29. januar 2008 av I.A.G. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg skal ha plate bakom sån at ting ikke detter ned bakom, oppå sjermen og pcn til den som sitter bakom... det jeg mener er en plate fra selve hylla og helt ned til bordet... skal selv ha plate på "andre etasje" av hylla mi, nettopp for og slippe at ting detter ned på pcen foran meg Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen fra Bergen som drar med tog? ^^ Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du kan jo se på denne: http://forum.gathering.org/showthread.php?t=5028 Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Betale 300 kr ekstra for en kronglete buss? Nei, takk! Endret 31. januar 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 til de som bygger hylle, plis ikke bygg med plate bak...det er ufattelig irriterende og sitte bak en slik hylle som da ødelegger mye av tg følelsen... satt bak en slik hylle i fjor og jeg kan ikke si annet at jeg følte meg innestengt, og på et relativt lite lan... så jeg ber dere alle ikke bygg hylle med en bakplate ! i alle fall ikke helt ned til bordet. takk til de som følger mitt råd =) I fjor droppa jeg bakplate. Det endte meg at furen som satt ovenfor meg etterhvert ble så lei av at alt godteriet mitt falt ned, at han til slutt beholdt alt sammen. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Priceless xD Tok han mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg