Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg lurer på om jeg faller inn i gamer ticket? siden der sier de

""A ticket for The Gathering 2008 for elite gamers, if you order this then the entire order will be subject to approval and to use this ticket you must clearly be an elite game""

Er ikke med i clan, men noen venner av meg som jeg ofte spiller med skal på tg, kunne vi "lagd" en klan da for å komme med?

Lenke til kommentar

til de som bygger hylle, plis ikke bygg med plate bak...

det er ufattelig irriterende og sitte bak en slik hylle som da ødelegger mye av tg følelsen...

satt bak en slik hylle i fjor og jeg kan ikke si annet at jeg følte meg innestengt, og på et relativt lite lan... så jeg ber dere alle :p ikke bygg hylle med en bakplate ! i alle fall ikke helt ned til bordet.

takk til de som følger mitt råd =)

Lenke til kommentar

det er ufattelig irriterende og sitte bak en slik hylle som da ødelegger mye av tg følelsen...

satt bak en slik hylle i fjor og jeg kan ikke si annet at jeg følte meg innestengt, og på et relativt lite lan... så jeg ber dere alle :p ikke bygg hylle med en bakplate ! i alle fall ikke helt ned til bordet.

Var ingen hyller på min rekke i fjor =D

Lenke til kommentar

jeg skal ha plate bakom sån at ting ikke detter ned bakom, oppå sjermen og pcn til den som sitter bakom...

Lenke til kommentar
jeg skal ha plate bakom sån at ting ikke detter ned bakom, oppå sjermen og pcn til den som sitter bakom...

det jeg mener er en plate fra selve hylla og helt ned til bordet... skal selv ha plate på "andre etasje" av hylla mi, nettopp for og slippe at ting detter ned på pcen foran meg

Lenke til kommentar

I fjor droppa jeg bakplate. Det endte meg at furen som satt ovenfor meg etterhvert ble så lei av at alt godteriet mitt falt ned, at han til slutt beholdt alt sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...