Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg en kompis av meg tegnet hylla vi skal bruke. Vi skal ha tre dobbelthyller som hver er 80 cm. høy. Det skal være et brett 50 cm. oppe hvor vi kan ha godteri, brus, høytalere etc. Skal se om jeg får lært meg Google Sketchup så jeg kan slenge opp et bilde.

Lenke til kommentar

The Gathering 2008 ticket with KANDU-membership for 2008 + ticketing fee Sold out 800 + 37

The Gathering 2008 ticket without KANDU-membership. + ticketing fee Sold out 1000 + 45

Hvorfor er MED KANDU-medlemsskap billigere? wtf

hvilken skal jeg velge?

Lenke til kommentar

Det er billigere å være medlem i KANDU fordi da får de statstøtte. De får 200kr. i statstøtte for hvert medlem. De som velger å ikke være medlem må betale denne summen selv. Om du ikke har noen spesiell grunn til å ikke være med i KANDU, velger du den som er billigst.

Lenke til kommentar

Forresten:

Hvis jeg skulle få billetter, er det noen her som gamer cod1,2,4, dota, enfo, td osv?

Reiser med en del andre, men flesteparten av de gamer vel hovedsaklig WoW, så regner ikke med at jeg får spilt så mye med de, så hadde vært kjekt å sitte i nærheten av noen som vil game de overnevnte spillene.

Lenke til kommentar

Vurdere å kjøpe bilett, så jeg lurer på hva kriteriene er for å kjøpe "Gamer ticket" ? De sier i alle fall

A ticket for The Gathering 2008 for elite gamers, if you order this then the entire order will be subject to approval and to use this ticket you must clearly be an elite gamer. The ticket is 100% virtual, so you will not get a piece of paper from us, only a ticket number, or, if you have a PTN card then your PTN card will be your ticket, so remember to print the ticket or register a membercard.

Siden vanlig biletter er utsolgt, har jeg fortsatt en sjanse?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...