Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Hmm, får vel komme med eit spørsmål eg da :p Når me kjem til TG, er det slek at dersom ein kjem tidleg så står ein i kø for å kommme inn til registreringen, seinare på dagen er det vel mindre. Men eg lurde på korleis det fungerte med registrering og innflytting? Burde ein gå tomhendt når ein registrerar seg for så å gå å hente utstyret etterpå eller kan ein ta med seg noko med eingong?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, får vel komme med eit spørsmål eg da :p Når me kjem til TG, er det slek at dersom ein kjem tidleg så står ein i kø for å kommme inn til registreringen, seinare på dagen er det vel mindre. Men eg lurde på korleis det fungerte med registrering og innflytting? Burde ein gå tomhendt når ein registrerar seg for så å gå å hente utstyret etterpå eller kan ein ta med seg noko med eingong?

Når du står i køen for registrering så står du bare tomhendt. Etter at du har blitt registrert så får du et bånd, og da er det bare å gå gjennom en annen port med utstyret ditt og vise båndet.

 

begynte å lurke litt på tg forumet.

 

kan det være noe fare for at cpu vifta detter/knekker av i toget?

CPU kjølere er festet ordentlig til hovedkortet fra før. Så det er ikke noe å bekymre seg over :)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
begynte å lurke litt på tg forumet.

 

kan det være noe fare for at cpu vifta detter/knekker av i toget?

No skal no eg ta bil eg da, men eg lurar på det samme. Har beistet Zalman CNPS 7700CU på ein 478 so eg er litt uroleg.

 

Er ingen fare med den cpukjøleren, den er nok festet godt, og dessuten ligger mesteparten av vekten nært hovedkortet på den cpukjøleren, så en vil ikke så en så stor pendeleffekt som en kan få ved andre kjølere som har mesteparten av vekta et stykke fra hovedkortet.

 

EDIT: liten leif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
glemte link :)

 

jeg har en slik https://prisguiden.no/product.php?productId=46508

 

og den stikker endel ut ifra hk.

 

nå svarte jeg på stressis sin kjøler, men jeg kan ta din også..

 

har du gjennomgående montering på den cpukjøleren? altså festemetoden går gjennom hovedkortet til en bakplate som er under hovedkortet? isåfall går det garantert fint. Er den ikke gjennomgående montert sa skal det nok likevel gå bra.

Lenke til kommentar
Var i Hamar i dag, og ruslet forbi Vikingskipet. Det minket ikke akkurat TG-lysten, for å si det sånn. :wee:

 

Er alltid så herlig å kjøre forbi vikingskipet. Jeg har så mange minner derifra :) Både TG og fotballtreninger :wee:

 

Ser vikingskipet så godt som hver dag *gjesp* :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hørt at Metallica kommer på tg i år.

 

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Har hørt dette av rimelig sikre kilder.

 

Dette tviler jeg veldig sterkt på, har som regel alltid bare vært ukjente band/artister som her opptrett på TG...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...