Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for den clvn ;)

 

Har det kommet ut sånn seating til Gathering eller er det bare tull det catchgamer skriver?? (se noen poster over)

Ser ikke helt hvorfor det skulle være tull. Ettersom det har blitt åpnet slik at spesielt store grupper(om det er noen) får seate, eventuelt så er det VIP og lignende som kan seate nå. Etter det så blir det mindre og mindre grupper som kan seate, og til slutt så ender det til at enkeltpersoner kan velge plass. Hvem som er seater kan forøvrig alle velge nå.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvor kan man velge seater osv nå da? Har du linken?

 

Du gjør det på partyticket, gå til "my account" og trykk på billettnummeret til den billetten du skal velge seater på, deretter trykker du "pick new seater", så søker du deg frem til den personen som skal seate deg og trykk ok.

 

 

Vanskeligere enn det er det ikke :)

Lenke til kommentar

Quote PTN:

 

"currently we limit reservations to those that have more than 5001, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats."

 

:roll:

 

Med andre ord har ingen fått begynt å seate enda, men det kommer vel snart...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hei. Er det noen som selger 1 TG billett til helt standard pris?

Hele klanen min fikk billett, unntatt han ene :(

 

Vær så snill og ta kontakt hvis du har en som ikke skal bli brukt.

 

Be han og sette seg i kø, så får han garantert billett, det er alltid ledige billetter igjen når TG begynner.

Lenke til kommentar
Hei. Er det noen som selger 1 TG billett til helt standard pris?

Hele klanen min fikk billett, unntatt han ene :(

 

Vær så snill og ta kontakt hvis du har en som ikke skal bli brukt.

 

Be han og sette seg i kø, så får han garantert billett, det er alltid ledige billetter igjen når TG begynner.

 

Er det garantert? Vi vil begynne å bestille reise/hotell osv... så det må nesten være garantert..

 

This order is waiting for all the items to become available, there are 198 orders waiting in front of this order.

 

198 foran meg, er det sikkert at 198 vil ikke betale billetten sin/refundere før TG start? har ikke lyst å være avhengig av det.

 

takk for alle svar

Endret av doit
Lenke til kommentar
Ikke lov til og selge Tg biletter videre...

 

trodde d var lov så lenge det var til samme pris og selgeren ikke tar noe fortjeneste av billetten? eller tar jeg feil nå?

 

Nei det står når du bestiller biletten at det er forbudt og selge biletetr videre.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Hei. Er det noen som selger 1 TG billett til helt standard pris?

Hele klanen min fikk billett, unntatt han ene :(

 

Vær så snill og ta kontakt hvis du har en som ikke skal bli brukt.

 

Be han og sette seg i kø, så får han garantert billett, det er alltid ledige billetter igjen når TG begynner.

 

Er det garantert? Vi vil begynne å bestille reise/hotell osv... så det må nesten være garantert..

 

This order is waiting for all the items to become available, there are 198 orders waiting in front of this order.

 

198 foran meg, er det sikkert at 198 vil ikke betale billetten sin/refundere før TG start? har ikke lyst å være avhengig av det.

 

takk for alle svar

 

Det er jo aldri garantert, spørs nå de egentlig, du får vente

Lenke til kommentar
Ikke lov til og selge Tg biletter videre...

 

trodde d var lov så lenge det var til samme pris og selgeren ikke tar noe fortjeneste av billetten? eller tar jeg feil nå?

 

Nei det står når du bestiller biletten at det er forbudt og selge biletetr videre.

Hæ? Han kjøpte 5 billetter, og 3 kamerater av han betalte han bilettprisen og fikk dermed en billett (slik som alle andre gjør det).

 

Hva gjør det da om en fremmed får kjøpe en av billetene hans? TG taper jo 0 kroner på det!

Lenke til kommentar

Heisann, meg og 2 kompiser har bestillt billetter til vårt første TG.

Vi bor alle 3 i kristiansand. Vi har hele tiden tenkt å ta tog bort, men var inne å kikka i dag på tog billett og det ser ut som den eneste muligheten med var halv 6 på morgenen. Ikke uventet for oss. Men vis vi tar det toget til oslo har vi 8min til å rekke neste tog. Tror ikke det går. Andre muligheter med tog er det ike før ut på kvelden på mandagen.

 

Så lurer på om det er noen andre her vr kr.sand som skal og hvordan dere kommer dere opp?

Vi kan ikke kjøre eller bli kjørt så tror buss er den enste muligheten vis ikke tog gåt.

Eller er det mulig å rekke toget videre i oslo på de 8minuttene?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...