Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Er det fortsatt håp om å få kjøpt billett?

Det er litt håp igjen. Meld deg isåfall inn i køen med en gang, om du ikke allerede har gjort det.

Av de 71 billettene som er igjen nå så er det ingen av de du får tak i, men ettersom det er folk

som returnerer billetter, så blir det kanskje en liten sjanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lett litt i denne tråden, men mest på TG-sia og forumet.

Jeg skal sammen med 2 kompiser på TG, og da skal jeg kjøre. Spørsmålet mitt er hvordan er parkeringsmuligheten i forhold til TG?

Vet dessverre ikke så mye angående det, men TG har ihvertfall parkeringsplass. Tror ikke det koster noe penger.. Er definitivt noen på TG forumet som vet slikt..

 

Kan man være seater til maks 5 personer?

Man kan plassere uendelig med folk.

5 tallet har du fra at en person kan kjøpe maks 5 billetter.

Lenke til kommentar
Jeg har lett litt i denne tråden, men mest på TG-sia og forumet.

Jeg skal sammen med 2 kompiser på TG, og da skal jeg kjøre. Spørsmålet mitt er hvordan er parkeringsmuligheten i forhold til TG?

 

Det er en stor parkeringsplass der. Jeg mener å huske at den var gratis for alle som deltok på partyet. Om du kommer litt seint må du nok parkere på den delen av parkeringsplassen som ligger lengst unna skipet. Da kan det bli litt langt å gå :p

Lenke til kommentar
dere bare for og sjekke, det står :

 

1 x PTN card by mail, 1 x The Gathering 2008 ticket 872 Fullført

 

under orders, da har jeg fått bestilt bilett sant? ,er bare så redd jeg ikke får bilett:P

 

prøver igjen

 

vet kanskje dette er dumt spørsmål, men jeg har fått bestilt da sant???

Lenke til kommentar

Nope, har i hvert fall tilgang til Core:Crew-sida på wannabe, og så søkte jeg jo bl.a Core:Crew.

Er derimot ganske overrasket over at de valgte meg, mtp. at jeg aldri har vært på TG før (noe som jeg også gjorde klinkende klart).

 

edit: Er selvfølgelig kjempefornøyd, er ikke det. =)

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...