Scotty Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Er det fortsatt håp om å få kjøpt billett? Det er litt håp igjen. Meld deg isåfall inn i køen med en gang, om du ikke allerede har gjort det. Av de 71 billettene som er igjen nå så er det ingen av de du får tak i, men ettersom det er folk som returnerer billetter, så blir det kanskje en liten sjanse. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 lulz! det blei tg på meg i år alikavæl! Lenke til kommentar
Visi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har lett litt i denne tråden, men mest på TG-sia og forumet. Jeg skal sammen med 2 kompiser på TG, og da skal jeg kjøre. Spørsmålet mitt er hvordan er parkeringsmuligheten i forhold til TG? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan man være seater til maks 5 personer? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har lett litt i denne tråden, men mest på TG-sia og forumet.Jeg skal sammen med 2 kompiser på TG, og da skal jeg kjøre. Spørsmålet mitt er hvordan er parkeringsmuligheten i forhold til TG? Vet dessverre ikke så mye angående det, men TG har ihvertfall parkeringsplass. Tror ikke det koster noe penger.. Er definitivt noen på TG forumet som vet slikt.. Kan man være seater til maks 5 personer? Man kan plassere uendelig med folk. 5 tallet har du fra at en person kan kjøpe maks 5 billetter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg har lett litt i denne tråden, men mest på TG-sia og forumet.Jeg skal sammen med 2 kompiser på TG, og da skal jeg kjøre. Spørsmålet mitt er hvordan er parkeringsmuligheten i forhold til TG? Det er en stor parkeringsplass der. Jeg mener å huske at den var gratis for alle som deltok på partyet. Om du kommer litt seint må du nok parkere på den delen av parkeringsplassen som ligger lengst unna skipet. Da kan det bli litt langt å gå Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er en stor parkeringsplass ja.. om det koster, det vet jeg ikke helt sikkert.. Men det er aldri fult av biler der, for det er en kjempestor parkeringsplass Lenke til kommentar
Visi Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ok, takker for svar... bra at det er godt med parkeringsmuligheter hehe Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fant den derre nedtelligna til TG her, hvordan få den til på bakgrunnen? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er ikke den parkeringsplassen beregnet for å ta i mot nesten en hel hall full pluss idrettsstjerner som skal gå rundt isbanen. Er trossalt en OL-stadio Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Linken? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10108143 Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 dere bare for og sjekke, det står : 1 x PTN card by mail, 1 x The Gathering 2008 ticket 872 Fullført under orders, da har jeg fått bestilt bilett sant? ,er bare så redd jeg ikke får bilett:P prøver igjen vet kanskje dette er dumt spørsmål, men jeg har fått bestilt da sant??? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja.. Trykk på "printeble tickets" eller hva det heter så får du se biletten din. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 "Vi har med dette gleden av å informere om at du har blitt tatt opp som crewmedlem i Core:CrewCare." Whaaaat? =O Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 haha LoL. sikkert noe som de har gjort feil Lenke til kommentar
Innos Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Nope, har i hvert fall tilgang til Core:Crew-sida på wannabe, og så søkte jeg jo bl.a Core:Crew. Er derimot ganske overrasket over at de valgte meg, mtp. at jeg aldri har vært på TG før (noe som jeg også gjorde klinkende klart). edit: Er selvfølgelig kjempefornøyd, er ikke det. =) Endret 15. januar 2008 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg