Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å finne ut hva klokka var når jeg kom først i køen?
Du fikk mail når du først kom i køen, og du får en hver tredje time (elns) inntil du gjør deg ferdig.

 

Jeg har ikke fått noen mail, men jeg er først i køen nå.

Jeg sjekka også Søppelposten, og der var det 2 mailer fra partyticket.net. Men på disse sto det : To confirm that your email is ************** follow this url osvosv. Dette skulle vert gjort innen 1 januar, men jeg har ikke gjort dette.

Men accounten min funker jo som den skal, og jeg er først i køen nå, og har mulighet får å kjøpe billetter.

Men hvis jeg nå trykker på den confirm linken, vil ja da få meldinger om hvor mange timer jeg har igjen osv?

Lenke til kommentar
Samma greia med en kamerat av meg. Han er først i køen og kan kjøpe billett, men har ikke fått noen mail fra partyticket. Sikkert et dårlig, rotete system de bruker.

Jeg fikk mail fra dem hele tiden, ble nesten litt plagsomt etterhvert.

De havnet riktignok i spamboksen alle sammen da... :ermm:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Er det mulig å finne ut hva klokka var når jeg kom først i køen?
Du fikk mail når du først kom i køen, og du får en hver tredje time (elns) inntil du gjør deg ferdig.

 

Jeg har ikke fått noen mail, men jeg er først i køen nå.

Jeg sjekka også Søppelposten, og der var det 2 mailer fra partyticket.net. Men på disse sto det : To confirm that your email is ************** follow this url osvosv. Dette skulle vert gjort innen 1 januar, men jeg har ikke gjort dette.

Men accounten min funker jo som den skal, og jeg er først i køen nå, og har mulighet får å kjøpe billetter.

Men hvis jeg nå trykker på den confirm linken, vil ja da få meldinger om hvor mange timer jeg har igjen osv?

 

 

 

Derfor du ikke har fått mail, fordi du ikke har confirma emailen din

Lenke til kommentar
Er det mulig å finne ut hva klokka var når jeg kom først i køen?
Du fikk mail når du først kom i køen, og du får en hver tredje time (elns) inntil du gjør deg ferdig.

 

Jeg har ikke fått noen mail, men jeg er først i køen nå.

Jeg sjekka også Søppelposten, og der var det 2 mailer fra partyticket.net. Men på disse sto det : To confirm that your email is ************** follow this url osvosv. Dette skulle vert gjort innen 1 januar, men jeg har ikke gjort dette.

Men accounten min funker jo som den skal, og jeg er først i køen nå, og har mulighet får å kjøpe billetter.

Men hvis jeg nå trykker på den confirm linken, vil ja da få meldinger om hvor mange timer jeg har igjen osv?

 

 

 

Derfor du ikke har fått mail, fordi du ikke har confirma emailen din

 

Men hvis jeg confirmer nå(hvis det er mulig) vil jeg få mailer da?

Lenke til kommentar
1. man man reservere plasser når seatmappet er oppe.

2. jeg vet ikke om det går noen busser, men det er ikke så fryktlig langt å gå fra tog stasjonen til skipet..

 

Går buss, ta Bybuss 2 eller 4 så skal man havne nesten bortved vikingskipet, går på ved jernbaneplassen og går av ved Hamjern (Espern).

 

Rutetabell finner man ved å klikke her !

 

EDIT: Er "Bybuss Hamar" man må velge når man skal lastened/se rutetabellen

EDIT2: Er vel 700-1000 meter å gå til vikingskipet når man har tatt buss. er vel 2-2,5 km å gå hvis man ikke tar buss

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Skulle bestille billetter nå, og tastet inn 5 på The Gathering 2008 ticket with KANDU-membership for 2008 + ticketing fee.

Når jeg da trykte next fikk jeg bare opp denne meldingen: You have no email change going on at the moment.

Er dette fordi jeg ikke har confirma mailen min, og hva kan jeg gjøre for å få bestillt billetter nå?

Lenke til kommentar

En ting til;p

Er litt nervøs nå, på hvordan det gikk med betallinga. Mens jeg var i shoppen, lagte jeg en ny PTN account til en venn, og når jeg hadde betalt så det ut som om jeg var logga inn som han:/

Når jeg logger inn på han, står dette på account: It seems we owe you 4185 NOK, to have us transfer the money into your bank account please click here: 4185.

Når jeg går innpå min står dette: It seems you owe us 4185 NOK, do not dispair, we will not forget, but we have no elegant solution to this problem at the moment, we expect to have something in place by march 5., if you cannot wait to fix this, mail us: [email protected].

Er det noe noe som ikke stemmer her?;p

Lenke til kommentar
Altfor dyrt...

 

Altfor dyrt...

 

Spare penger spare penger :)

 

Syntes billettprisen er helt grei, er jo et helt genialt arrangement :D

 

Det er jeg helt enig i, det er nok et enormt arrangement med å få låne vikingskipet, sette opp stoler og bord, få nettverk og ha underholdning på scena..

For simple 800 kroner så er det en fin pris for å få være der i 5 dager..

Vil nok ikke si det er altfor dyrt nei..

Er ganske enig med Mompen der ja.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...