Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Har lest førsteposten, lest gjennom de siste sidene, og også vært innom gathering.org sine sider. Et kjapt søk på "tg refund" her på forumet ga heller ingen svar på spørsmålet.

 

Så isteden for å syte, hvorfor ikke bare svare på spørsmålet? Du har tydeligvis ikke skjønt poenget med forum.

Nå var det ikke ment direkte mot deg, det var mer som en oppfordring.. Er rimelig unødvendig at f.eks. spørsmålet "Kan man ta med sin egen stol?" skal dukke opp på annenhver side.. Selvfølgelig spør i vei, men prøv å gjør en egeninsats først slik som du har gjort..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå var vel ikke det innlegget rettet nøyaktig mot deg. Men du beviste at det kanskje skulle være det.

Første linken i førstepost åpner TG sin hjemmeside som har en FAQ. Forum er til for å hjelpe, med spørsmål

som ikke finnes i FAQ'er som allerede er laget :)

 

 

(la til en liten notis i bunnen av førstepost)

Det var hovedsakelig rettet mot meg, slik jeg føler det.

 

Grunnen til at jeg ikke las FAQ på lanets hjemmeside, var at jeg trodde du hadde lagt ut hele FAQ-listen i førstepost, men når jeg ser hele listen på gathering.org nå, så er det forståelig at du ikke kan legge ut alt da den er ganske lang.

 

Dessuten begynte jeg å bli ganske lei av all søkingen, så da var forumet en naturlig plass å vende seg til :)

 

For de som skulle lure, så er siste "refund-dag" 24. februar '08.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Jeg skal pakke alt ned i kofferten med kodelås, og muligens lenke den fast til meg når jeg skal sove. Er muligens litt paranoid, men uansett hvor mye TG vil få oss til å tro at stjeling er et lite problem, så er jo slike arangementer kjempegreier for tyver. Masse folk, dyre PC-er og folk sover langt borte fra PC-ene sine.

Lenke til kommentar

noen som kjører fra trondheim??

skal ha med hylle, så det er ikke sikkert at jeg får ha med den på bussen :(

så om det er noen som kjører fra trondheim og har plass til 2 + hylle (liten hylle, ikke noe svææære saker nei) og utstyr så

hadde det vert flott :)

 

vi er med å betaler bensin på vei ned og opp ja :)

 

takker :)

Endret av kim-roger
Lenke til kommentar
Har et spørsmål, hvordan frakte en koffert, en lcd-skjerm uten eske og en pc med tog fra en leilighet i Bergen over på tog og hele veien til hamar uten at noe blir ødelagt? Og kan jeg ha med så mye på toget?

 

Skulle vel gå bra å ha med det på toget, må vel bytte tog en gang i Oslo trur jeg så er vel kanskje litt slit med å bære det der ?

Hvis du har en koffert til så kan du jo putte PC-en eller skjermen i den ekstra kofferten, vil vel bli litt lettere å ha med alt da.

Lenke til kommentar
Har et spørsmål, hvordan frakte en koffert, en lcd-skjerm uten eske og en pc med tog fra en leilighet i Bergen over på tog og hele veien til hamar uten at noe blir ødelagt? Og kan jeg ha med så mye på toget?

Skal også ta tog fra Bergen til Hamar. Skal ha med meg en bag med klær og utstyr, stasjonær pc og en skjerm. Spent på hvordan jeg skal få det med meg ja. ;)

Lenke til kommentar
Har et spørsmål, hvordan frakte en koffert, en lcd-skjerm uten eske og en pc med tog fra en leilighet i Bergen over på tog og hele veien til hamar uten at noe blir ødelagt? Og kan jeg ha med så mye på toget?

Skal også ta tog fra Bergen til Hamar. Skal ha med meg en bag med klær og utstyr, stasjonær pc og en skjerm. Spent på hvordan jeg skal få det med meg ja. ;)

 

Ouch :/. Ser ut som jeg får billet men vet ikke hvordan jeg skal komme meg der :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...