I.A.G. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Deretter registrerer du bare PTN kortet på din account. Så man må registrere det på PTN etter at man har fått det i posten? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Deretter registrerer du bare PTN kortet på din account. Så man må registrere det på PTN etter at man har fått det i posten? Jepp. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor mye skal jeg zoome inn når jeg skal printe ut biletten? Når jeg zoomer inn på 100%, flyter mye av strekkoden sammen, mens når jeg zoomer inn på feks. 200%, er den fult leselig. Hvor mye zoom skal det være? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvor mye skal jeg zoome inn når jeg skal printe ut biletten? Når jeg zoomer inn på 100%, flyter mye av strekkoden sammen, mens når jeg zoomer inn på feks. 200%, er den fult leselig. Hvor mye zoom skal det være? Om du zoomer eller ikke har da ingenting å si på hvordan utskriften blir? Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Må jeg ha med egen stol, eller er det mulig å låne? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Må jeg ha med egen stol, eller er det mulig å låne? Det er stoler der. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har ikke helt forståt hvordan man liksom registrer kortet på sin acount ?Jeg kjøpte med ptn card på billeten til tg 08. blir den da automatisk på meg? eller hva må jeg gjøre ? Hva er det du ikke skjønner med det jeg skrev 10 minutter før deg? Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg dreiv og vurderte og lage med en liten kiste jeg kunne putte ting oppi visst jeg skulle bort og låse:P men det jeg lurte på om det er lov og drille den fast til bordet:P? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg dreiv og vurderte og lage med en liten kiste jeg kunne putte ting oppi visst jeg skulle bort og låse:P men det jeg lurte på om det er lov og drille den fast til bordet:P? Det er ikke lov og endre bordene på noen måte ved kutting, saging, boring og lignende... Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ok^^ da får jeg vel håpe at noen andre kans passe på det for meg:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det lov til å ta med egene bord? Skal ikke dit selv, men det kunne jo vært en fordel for mange.. Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg dreiv og vurderte og lage med en liten kiste jeg kunne putte ting oppi visst jeg skulle bort og låse:P men det jeg lurte på om det er lov og drille den fast til bordet:P? men du kan lage noe med kjetting siden det er paller, så kan du bare låse den fast rundt pallen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Er det lov til å ta med egene bord? Skal ikke dit selv, men det kunne jo vært en fordel for mange.. Se forrige side Lenke til kommentar
M3moreX Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Skal nok muligens på TG08 ja Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når er siste frist for å refundere billetten? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sørgelig mange som stiller de samme spørsmålene om og om igjen her. Hva med å lese førstepost og ta i bruk søkemodusen så blir det lettere for alle sammen..? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Har lest førsteposten, lest gjennom de siste sidene, og også vært innom gathering.org sine sider. Et kjapt søk på "tg refund" her på forumet ga heller ingen svar på spørsmålet. Så isteden for å syte, hvorfor ikke bare svare på spørsmålet? Du har tydeligvis ikke skjønt poenget med forum. Endret 31. desember 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 http://gathering.org/tg08/faq.html#tg08.faq.refund Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Så isteden for å syte, hvorfor ikke bare svare på spørsmålet? Du har tydeligvis ikke skjønt poenget med forum. Nå var vel ikke det innlegget rettet nøyaktig mot deg. Men du beviste at det kanskje skulle være det. Første linken i førstepost åpner TG sin hjemmeside som har en FAQ. Forum er til for å hjelpe, med spørsmål som ikke finnes i FAQ'er som allerede er laget (la til en liten notis i bunnen av førstepost) Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Menmen, blir nok TG på meg i år ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg