Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir første gang jeg skal på TG nå, så jeg har et par spørsmål angående billettene.

Når jeg har komt først i køen har jeg da tre dager å betale billetten(e) på?

Og når jeg skal ha 5 stk, må da de andre som skal være med også registrere seg på partyticket da?

 

Når du er først i køen har du 72 timer på deg. Altså tre døgn. Du blir kontinuerlig oppdatert på mail, så det er godt gjort å glemme og kjøpe billett :blush:

Alle som skal ha billett må registrere seg på partyticket. Deretter overfører du en billett til hver av brukerne.

Lenke til kommentar
dette står sikkert ett eller annet sted i tråden men tar man med sine egne stoler og bord?

Bord er selvførgelig der fra før, hadde blitt litt misslykket hvis alle skulle ha med bord selv.

Stoler er forøvrig der også, men skal du bruke de så skal det være med noen puter.

Mange tar med stoler selv.

 

Bilde av det som er der:

http://pr0n.sesse.net/tg07/original/dsc_7299.jpg

Lenke til kommentar
Kom nettopp til å tenka. Reiste heimigjen fra lan igår, andre dagen, fordi eg ikkje hadde noko å finna på følte eg. Blei plutseleg redd for at eg ikkje kom til å finna på noko på TG heller. Nokon som kan sei kva som går ann å gjere der og kva eg skal/bør finne på å gjere?

Et ord: Dataparty

Det er derfor du ikke kommer til å kjede deg :) TG er ikke et LAN, ettersom det er lyd fra alle kanter og underholdning i hver og en form døgnet rundt. Det skjer ting konstant på scenen, enten det er opprop over de som heter Arne i hallen, eller danseshow av deltakerne, til wrestling som innebærer at hodet til en fyr endte opp i mikrobølgeovnen(noe som var litt nasty, brukte ikke den igjen ihvertfall). For ikke å nevne at det er foredrag og filmer på auditoriumet innimellom.

 

 

:)

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...