Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med PTN-kort når man har kjøpt billett til venner også? Kan man bruke det for å slippe inn hele gjengen, og låne det til dem om de skal ut osv? Vil jeg kunne bruke både PTN-kortet og printede billetter (de andre vil sikkert ha sine egne billetter for hånden for sikkerhetsskyld). Hadde vært greit å slippe alle papirene osv.

 

edit: Kan man kjøpe PTN-kort som bare har tilgang til én av billetene? Slik at jeg har et kort som viser at jeg eier kontoen, og min billett, mens de andre har hvert sitt kort som viser at de er eieren av sine respektive billetter?

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg har sån leve ung bonkkort, og der går det ikke ant å registrere PTN kort på, fordi det er sikkret mot sån internett atraksjoner osv...

så det går som sakt å ikke registrere PTN kard på det..

 

hva skal jeg gjøre?????

 

Bestille et PTN-kort eller skrive ut billettene?

Lenke til kommentar
jeg har sån leve ung bonkkort, og der går det ikke ant å registrere PTN kort på, fordi det er sikkret mot sån internett atraksjoner osv...

så det går som sakt å ikke registrere PTN kard på det..

 

hva skal jeg gjøre?????

 

Bestille et PTN-kort eller skrive ut billettene?

hvordan bestiller jeg PTN kort da??

 

oppskrift/guide??

Lenke til kommentar
Hva spiller du Zevs.? Og hva er egentlig fordelen med Gamer-ticket?

Akkurat nå spiller jeg CoD4 for Velocity-Gaming. Under TG07 og TeX07 spilte jeg BF2 for henholdsvis Team Esports.no og Team Viscera :)

 

Det er ingen fordeler med gamertickets på TG. Eneste er at man slipper å stå i kø, stresse etter billetter og beregnet for gamere som finner ut de vil reise etter det vanlige billettsalget er slutt. Dog er gamerticket reservert seriøse gamere, og man er nødt til å søke om dem.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Jeg spiller også CoD4 ;) Utenom det kommer jeg nok til å spille TM Nations og BF2142 på TG. Prøvde å starte med WoW igjen her om dagen. Fikk ikke helt den gamle spillegleden. Kanskje jeg skal prøve meg på WiC også. En kamerat av meg anbefaler det.

 

Edit: Er ikke god nok i noen av spillene til å spille for et lag/ en klan enda.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Istedenfor at alle springer rundt med hver sin papirlapp som skal sjekkes, drar jeg frem det kortet kortet. Om noen tilfeldigvis mister sin billett har jeg alltids det kortet, og vi slipper å springe til nærmeste bibliotek for å printe ut ny. Selvfølgelig kunne jeg klart meg veldig godt uten, men når det ikke koster mer enn 35 kr synes jeg det er verdt det. Som du sikkert skjønte har jeg billetter for flere, noe av vitsen forsvinner nok om det bare var for meg. Føler meg mye sikrere når jeg har et kort som billett, enn et A4-ark.

 

edit: I tillegg skal vi garantert inn og ut en del ganger, og da er det greiere å bruke kort enn papirark.

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...