Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meningen at jeg skal bestille

 

The Gathering 2008 ticket + ticketing fee

eller

The Gathering 2008 ticket (non KANDU-members) + ticketing fee

 

?

 

The Gathering 2008 ticket + ticketing fee

 

hvis du ikke har noe imot å bli kandu medlem ? (som innebærer bare at man får et blad og kan være med på generalforsamlingen)

 

grunn til at "kandu billetten" er billigere er at når du blir medlem kan de bruke statssøtte på å senke billettprisen for deg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Køen har så absolutt stoppet opp, en rask sjekk på http://techserver.gathering.org/tickets viser at bilettsalget har stoppet opp de siste dagene...

vist dere ser på fredag der, så ser dere at det har kommet flere biletter.. (skat det før :dontgetit: )

 

Det er nok fordi at det er folk som har returnert biletter, så jeg ser ikke noe unormalt i akkurat det...

 

 

OT: Du burde forresten gjøre noe med signaturen din, les retningslinjene... maks 4 linjer...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Kan du forlate hallen så ofte som du vil? Jeg har nemlig planer om å bo med noen slektninger, og på skjærtorsdag er det mulig jeg skal på et skytestevne.

 

Og når du skal printe ut biletten, må du zoome inn da? Når jeg opner pdf-filen med biletten og zoomer inn på 100%, ser strek-koden helt annerledes ut en den gjør på 200%. Eller blir dette fikset når du printer ut?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan du forlate hallen så ofte som du vil? Jeg har nemlig planer om å bo med noen slektninger, og på skjærtorsdag er det mulig jeg skal på et skytestevne.

 

Og når du skal printe ut biletten, må du zoome inn da? Når jeg opner pdf-filen med biletten og zoomer inn på 100%, ser strek-koden helt annerledes ut en den gjør på 200%. Eller blir dette fikset når du printer ut?

 

Nei, forlater du hallen mer enn 4 ganger kommer de og lenker deg fast til plassen... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...