Gå til innhold

The Gathering 2008 Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

# Q: Hvor kjøper jeg billettene?

# A: På partyticket.net. Når man har kommet først i køen har man 72 timer på seg for å kjøpe billettene etc.

 

# Q: Når blir billettene lagt ut for salg?

# A: 1. Desember

 

Siden billettene kom 1 desmbaer, og jeg for sein til å bestille nå?;p

Hvis ikke, hvordan kommer jeg meg i denne køen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
# Q: Hvor kjøper jeg billettene?

# A: På partyticket.net. Når man har kommet først i køen har man 72 timer på seg for å kjøpe billettene etc.

 

# Q: Når blir billettene lagt ut for salg?

# A: 1. Desember

 

Siden billettene kom 1 desmbaer, og jeg for sein til å bestille nå?;p

Hvis ikke, hvordan kommer jeg meg i denne køen?

 

Det er enda ikke for sent og melde seg opp i køen, og du vil nok få biletter til TG fremdeles, men det kan hende du ikke får biletten før noen uker før TG siden det er mange som refunderer bilettet i siste liten.

 

Man melder seg opp i køen på partyticket.net...

Lenke til kommentar

Begynner å bli bekymra nå. Gikk fra 45-41 på ett døgn, og har nå stått stille på 41 i ett til. Har prøvd å kontakte partyticket, men har ikke fått svar (spurte vel for en dag siden snart). Noen som vet hva som foregår? Satt meg i køen 2. desember, så tviler på at det ikke er flere igjen.

Lenke til kommentar
Begynner å bli bekymra nå. Gikk fra 45-41 på ett døgn, og har nå stått stille på 41 i ett til. Har prøvd å kontakte partyticket, men har ikke fått svar (spurte vel for en dag siden snart). Noen som vet hva som foregår? Satt meg i køen 2. desember, så tviler på at det ikke er flere igjen.

Hvis man tar en titt på grafen, ser man at den er i ferd med å flate ut, men er ikke godt å si hvorfor... Men det er masse billetter igjen, så er nok ikke noe å bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...