Scotty Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Når kan man begynne å velge seater? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Når kan man begynne å velge seater? når alle billettene er solgt + en liten stund til. rundt slutten på januar tenker jeg. mvh exiztzor Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Men det er bare det at det ikke er alltid alle bilettene blir solgt da serru. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Seatingen var vel i slutten februar i år om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har mulighet for og bestille, men vet ikke om jeg gidder alikevel. Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Når kan man begynne å velge seater? når alle billettene er solgt + en liten stund til. rundt slutten på januar tenker jeg. mvh exiztzor Har hørt at det kommer 1-2 måneder før TG starter!! Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 # Q: Hvor kjøper jeg billettene? # A: På partyticket.net. Når man har kommet først i køen har man 72 timer på seg for å kjøpe billettene etc. # Q: Når blir billettene lagt ut for salg? # A: 1. Desember Siden billettene kom 1 desmbaer, og jeg for sein til å bestille nå?;p Hvis ikke, hvordan kommer jeg meg i denne køen? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 'DU lager bruker på partyticket og stiller deg i kø... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 # Q: Hvor kjøper jeg billettene?# A: På partyticket.net. Når man har kommet først i køen har man 72 timer på seg for å kjøpe billettene etc. # Q: Når blir billettene lagt ut for salg? # A: 1. Desember Siden billettene kom 1 desmbaer, og jeg for sein til å bestille nå?;p Hvis ikke, hvordan kommer jeg meg i denne køen? Det er enda ikke for sent og melde seg opp i køen, og du vil nok få biletter til TG fremdeles, men det kan hende du ikke får biletten før noen uker før TG siden det er mange som refunderer bilettet i siste liten. Man melder seg opp i køen på partyticket.net... Lenke til kommentar
Stianlol Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Takk;) Men er det mulig at jeg får tak i billetter for 5-6 stykker, eller må hver og en melde seg opp i køen? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Takk;)Men er det mulig at jeg får tak i billetter for 5-6 stykker, eller må hver og en melde seg opp i køen? Max 5 biletter får du kjøpt, da har du f.eks. 1 til deg selv og 4 du har til kompiser Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Q: Hvordan komme dit? A: Det blir arrangert TG-busser etterhvert, spør i tråden. Det går vel ikke busser fra Tromsø? :!: Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Q: Hvordan komme dit? A: Det blir arrangert TG-busser etterhvert, spør i tråden. Det går vel ikke busser fra Tromsø? :!: annbefaler deg og spørre på TG forumet forums.gathering.org der kan det hende du får noen svar. mvh exiztzor Lenke til kommentar
Innos Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Har køen gått veldig, veldig tregt i dag, eller er det noe galt? Gikk fra 1850 til 50 på ca 16 dager (mao godt over 100 billetter solgt pr dag, i gjennomsnitt), men nå har jeg ikke gått mer enn fra ca 50 til 40 på et helt døgn. Endret 19. desember 2007 av Innos Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er slik for meg også Vet ikke om jeg har kommet mer enn 4 plasser frem :O Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det nokon som reiser ifra Sogn som eg kanskje kunne sutte på med? Eller er det andre ifra Sogn som har forslag til korleis eg skal komme meg til Vikingskipet? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Visste om en, men han ville heller jobbe, faktisk fra Gaupne, tilfeldigvis ikke thunderdoom/hpdruid/hordpower i WoW eller noe slikt du? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Eg spelar ikkje wow. Men ke faen, ein ifra Gaupne. Eirik? Simen? Kenneth? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Begynner å bli bekymra nå. Gikk fra 45-41 på ett døgn, og har nå stått stille på 41 i ett til. Har prøvd å kontakte partyticket, men har ikke fått svar (spurte vel for en dag siden snart). Noen som vet hva som foregår? Satt meg i køen 2. desember, så tviler på at det ikke er flere igjen. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Begynner å bli bekymra nå. Gikk fra 45-41 på ett døgn, og har nå stått stille på 41 i ett til. Har prøvd å kontakte partyticket, men har ikke fått svar (spurte vel for en dag siden snart). Noen som vet hva som foregår? Satt meg i køen 2. desember, så tviler på at det ikke er flere igjen. Hvis man tar en titt på grafen, ser man at den er i ferd med å flate ut, men er ikke godt å si hvorfor... Men det er masse billetter igjen, så er nok ikke noe å bekymre seg over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg